דולפיני אשדוד בגמר ליגת האלופות

קבוצת דולפיני אשדוד רחקוה 40 דקות בלבד מגביע היסטורי בגמר ליגת האלופות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, הנערכת בספרד. בשישי הביסה אשדוד את הקבוצה השבדית לונדיה 11:2. בשבת 20.30 היא תשחק בגמר מול הואלבה הספרדית.
דולפיני אשדוד בגמר ליגת האלופות

הישג ענק לקבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה דולפיני אשדוד, עלייה לגמר ליגת האלופות שנערכת בימים אלה בספרד.

והיא עלתה בצורה הכי מדהימה שניתן לעלות. דולפיני אשדוד התמודדה בשישי נגד לונדיה השבדית בחצי הגמר והקבוצה בתצוגה ענקית הביסה את השבדים בתוצאה 11-2.

מאמני הקבוצה זבלוצקי ואלמקייס חוגגים

בעונה שעברה סיימה אשדוד שלישית וכבר עתה ברור שהיא תשפר לפחות במקום אחד את הישגה ואולי אפילו תביא את הגביע ותעשה היסטוריה. כבר עתה היא עשתה היסטוריה. כי היא הקבוצה הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד הזה.

בשבת ב-20:30 בערב (שעון ישראל) הקבוצה תמודד נגד הואלבה הספרדית שזכתה ב-3 אליפויות  בליגת האלופות ב-4 השנים האחרונות. המשחק יועבר בשידור לייב באתר של מוטי דייבוך.

רחוקים 40 דקות מהגביע. דולפיני אשדוד

כבשו לאשדוד: ניקלואי וורנין-5 שערים,איסקו קרחנוב-צמד
חן ברגד-צמד, יגל בלטיטי-שער ושער עצמי.

יעקב אוליאל היו״ר: ״אני גאה בשחקנים שבאו רעבים מאוד למשחק ולא נתנו לשבדים לנשום. נהנתי לראות את המשחק ובטח הקהל באולם ובבית נהנה לראות את תצוגה שלא רואים כל יום. כעת נשארו עוד 40 דקות להביא את האליפות לארץ ולאשדוד. אני מאמין בשחקנים״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך