אלון דאי מאשדוד מצליח בתכנית ה-NASCAR Next, לנהגי העתיד של הסבב

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד מצליח בתכנית המצוינות ל "הנסקאר" האמריקאי, שאיתר 11 נהגים צעירים עם עתיד ואלון מאשדוד בניהם. "הנסאקר" בארה"ב הוא ענף מהפופולריים שם ויש לו גם סבב באירופה, בו לקח עד עתה אלון חלק. אם זה יימשך כך, אלון צפוי בעתיד הלא רחוק להגיע לטופ העולמי. אלון: "זו הזדמנות חלומית עבורי".
אלון דאי מאשדוד מצליח בתכנית ה-NASCAR Next, לנהגי העתיד של הסבב
אלון דאי מאשדוד שהתקבל לתכנית פיתוח של הנאסקאר שנקראת NASCAR Next שזאת תכנית שהנאסקאר, מצליח בה. במילים אחרות, הוא מתקרב לטופ העולמי
בכל שנה בוחר  1ה"נסקאר" בארה"ב (שעש לו גם סבב באירופה) 11 נהגים שיש להם את הפוטנציאל הגבוה ביותר להגיע לSprint Cup שזאת הקטגוריה הגבוהה ביותר של הנאסקאר. אגב לנסקאר האמריקאי שהוא מענפי הספורט הפופולריים בארה"ב, יש גם סבב באירופה, בו נטל אלון חלק עד כה.
אלון דאי וחברים..אלון הוא זה שמצלם את הסלפי...
אלון דאי וחברים..אלון הוא זה שמצלם את הסלפי…
בתוכנית הזאת הם בעצם נותנים  את כל האמצעים והכלים שדרושים לנהג מרוצים בכל מה שקשור מחוץ לרכב עצמו ולנהיגה – תמיכה במדיה ותקשורת, פיתוח היכולות של הנהג במדיה, בניית מותג, פגישות עם אנשים, עזרה עם ספונסרים וכגומה. אלון שכאמור אף הוא בתוכנית ממשיך להצליח בה ואם זה יימשך כך, יהפוך טלון דאי מאשדוד בעתיד הלא רחוק, להיות מהטובים בנהגי העולם.
אלון דאי: "רוב הנהגים שהתקבלו לתכנית הזאת בעבר, הגיעו לספרינט קאפ ולכן זאת הזדמנות חלומית עבורי, כשהתפרסמה הידיעה וזה עשה רעש רציני, הרבה נהגים מהנאסקאר מברכים, זה שודר בFox Sport ובכל רשתות המדיה של הספורט המוטורי בארהב.".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך