הקו החדש ADR service, יחליף את הקו UAM מהמזרח. אוניות בנפח של 5,500-6,250 מכולות יוחלפו לאוניות בעלות קיבולת של 8,000-8,500 מכולות , מסדרות ה C או L קלאס החדישות . חברת אוורגרין, באמצעות סוכנה בישראל "גרין ספנות" המפעילה קו זה, הינה אחת מהחברות המובילות בסחר מהמזרח הרחוק לישראל והגדלת הקיבולת בקו מרכזי זה אף תתרום לכך .
סבב הפקידה של הקו הוא: קינגדאו – שנחאי – נינגבו – טאייפי – ינטיאן – שאקו – טאנגונג פאלאפס – אשדוד – אלכסנדריה – פיראוס – קופר – טריאסט. ראוי לציין כי במסגרת החברות של חברת אוורגרין בברית ה- CHKYE , מציעה החברה שרות ישיר מהמזרח הרחוק לאשדוד גם על קו ה MD2 המתופעל ע"י בנות הברית , כך שלקוחותיה נהנים משתי הפלגות ישירות בשבוע לנמל אשדוד.
בטקס שנערך הבוקר על האוניה בהשתתפות: מנכ"ל חברת אוורגרין- אוהד ורד, נציגי חברת אוורגרין, קפטן האוניה, סמנכ"ל לקוחות חברת נמל אשדוד, אלי בר יוסף, רמ"ח מכולות יהודה נניקאשוילי, מ"מ סמנכ"ל תפעול משה נובוטני, נציגי מחלקת תפעול ולקוחות מהנמל, הוחלף דגלון ונמסר שי סמלי לקפטן האוניה.
לדברי יצחק בלומנטל, מנכ"ל הנמל (בפועל): "הנמל רואה בקו זה את אחד החשובים והמשמעותיים ביותר עבורו ועבור היבואנים והיצואנים הנעזרים בשרותיו. נעשה מאמץ גדול מצד כל המערכות בנמל על מנת לאפשר את הפקידה של אוניה באורך 335 מטר במקביל לאוניית מארסק בקו צפון אירופה. הדבר מחייב את הנמל למאמץ חריג ומיוחד על מנת לתת מענה ברמה גבוהה לצרכי החלונות של יום חמישי בבוקר."