"עשינו צעד קטן אל משימת חיינו"

אלי לוי, מאמן מ.ס אשדוד לאחר הניצחון במוצאי השבת 0:1 על הפועל פ"ת. אשדוד עם הניצחון עלתה אל מעבר לקו האדום.
אלי לוי: (צילום: משה סידי).

איזו שמחה נשמעה מחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד לאחר הניצחון 0:1 על הפועל פ"ת, ניצחון שהביא את הקבוצה אל מעבר לקו האדום על חשבונה של הפועל ת"א.

אלי לוי מאמנה של הקבוצה יכול היה לחייך לאחר שני מחזוירם שהקבוצה סיימה בתיקו, וכמעט עברה אל מעבר לקו האדום. הפעם הניצחון נשמר עד לסיום.

אלי לוי,: "ניצחון חשוב מאוד. ידענו לקראת מה אנחנו באים. אולי לא ביכולת גדולה, אבל השחקנים הראו הרבה אופי. מתחילת הפלייאוף עשינו שינוי לטובה, היה כיף לשמוע ולשמח את הקהל שלנו. אישרו את השער ואני מאושר".

לוי המשיך :"הצלחנו לתת גול בדקה פנטסטית ואני באמת גאה בבחורים שלנו שהפנימו את המצב שלנו, הראו הרבה אופי ובגרות, וידעו שחייבים לנצח ואיך לעשות את זה, אז אני מאושר. חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע כי זה צעד קטן לעבר משימת חיינו. הגדרנו את זה לפני הפלייאוף ושמח שהצלחנו לשמח את האוהדים שבאו ודחפו אותנו קדימה. ידענו שאם ננצח יש לנו סיכוי גבוה לעבור את הפועל ולעלות מעל הקו האדום. שמח שזה קרה, אבל יש לנו עוד שלושה משחקים לפנינו של קרבות על משימת חיינו. עשינו צעד קטן לשם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך