"אנחנו מחכים כבר שהמשחק יתחיל"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק החשוב מול הפועל פ"ת (אצטדיון הי"א, 20.00). נועם מוצ'ה: "מודעים לחשיבות המשחק". לוי הוסיף: "אנחנו מגיעים לא בלחץ. מגיעים דרוכים".
אלי לוי (צילום: משה סידי)

מ.ס אשדוד נערכת למשחק החשוב מול הפועל פ"ת סוגרת הטבלה מחר, שבת (אצטדיון הי"א, 20.00). ניצחון של אשדוד עשוי להביא אותה אל מעבר לקו האדום.

במקרה של הפסד, הפועל פ"ת תרד מעשית ורשמית. אשדוד מצידה יכולה כאמור בעזרת תיקו ואו ניצחון (תלוי בתוצאה במשחק בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים), לעלות אל מעבר לקו האדום.

המאמן אלי לוי התייחס היום, שישי, למשחק."כל משחק הוא בהחלט המשחק.אנחנו מגיעיפ לשחק נגד קבוצה טובה, הם גם לא נראים כמו קבוצה שירדה ליגה. אני בטוח שיש שחקנים שרוצים להישאר בליגת העל.ץ יהיה משחק קשה מאוד"

על מי הלחץ במשחק הזה? האם הוא יותר עליכם?

"למרות שמנסים לשדר לחץ אנחנו מגיעים דרוכים. לחץ זו לא המילה. מגיעים דרוכים ומוכנים. גם אם לא ננצח הליגה לא תיגמר במשחק הזה".

נועם מוצ'ה (צילום: משה סידי).

הקשר הצעיר נועם מוצ'ה: "אנחנו השחקנים מודעים לחשיבות המשחק. אנחנו באים לכל משחק לעשות את הכי טוב. יש לנו מטרה להישאר בליגה. ברגע השריקה אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו. כל משחק בפלייאוף הוא משחק חשוב. המשחק הזה יכול לקחת אותנו למקומות טובים".

מבחינת סגל השחקנים הרי שכל הסגל יעמוד לרשותו של לוי. חמודי כנעאן יפתח שוב על הספסל, ואם ישולב יהיה זה שוב לחלק מהמשחק בלבד.  יעקב בריהון חזר להתאמן רק היום, שישי, אבל לא מלא. רק לקראת המשחק ידעו את מצבו. טום בן זקן הקפטן הפצוע ואבנעזר ממאטה שגמר את העונה, ייעדרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך