אל אל איזיקל…אל מעבר מעל לקו האדום

שער של איזיקל הנטיי, קבע 0:1 למ.ס אשדוד על הפועל פ"ת סוגרת הטבלה, ובעיקר קבע שאשדוד מעל לקו האדום. עד לסיום העונה נותרו 3 מחזורי ליגה.
כובש השער אזיקל הנטי. (צילום: טל אקוקה).

אלי לוי כבר לא יכול היה לחכות. מאמן מ.ס אשדוד אמר 24 שעות לפני המשחק שהוא לא יכול לחכות כבר שהמשחק הזה מול הפועל פ"ת, במוצ"ש, באיצטדיון הי"א, במסגרת המחזור ה-30, בפלייאוף התחתון, יתחיל. גם לוי ידע כמו כל אשדוד, שישנה אפשרות אחת למשחק הזה – ניצחון. העובדה שניצחון עשוי להביא תא אשדוד מעל לקו האדום, עמדה לחנגד עיני כולם. פ"ת מהצד השני ידעה שהםסד יוריד אותה ליגה מעשית ורשמית. כולנו חיכינו שזה יתחיל, ולא פחות חשוב, לדעת איך זה יסתיים. זה נגמר עם 0:1 כל כך חשוב לאשדוד של אזיקל הנטיי. אל אל איזקל אל מעבר לקו האדום.

שני הקפטנים עם חולצה לזכרו של סמל עילאי נועם בן מוחה.

הפועל פ"ת סימנה בפתיחה כאילו באה לשחק. כאילו באה לנסות לכבוש. לא לרדת ליגה. אחרי 2 דקות רועי נאווי  החמיץ בסנטימטרים את הכדור, מפגש שיכול היה לעשות הרבה צרות לאשדוד אם היה קורה. אשדוד מנגד (8) הגיע הלמצב משלה עם בעיטה של בן הרוש מעל השער מתוך הרחבה.

המשחק נרגע בחלק השני של המחצית. אשדוד שלטה בכדור ובקצב המשחק, אבל לא היו מספיק אירועים ליד השער של עומר כץ, שוער פ"ת. מצד שני פ"ת בנתה על מתפרצות,אבל גם זה לא קרה הרבה. בדקה ה-40 רביד אברג'יל סבסב את את הגנת פ"ת ובעט מאותה משבצת שכבש מול חדרה במחזור הקודם, אבל הבעיטה הפעם נעצרה אצל שוער פ"ת.

ואז זה הגיע. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אשדוד יצאה למתפרצת שהתחילה עם מרטין אנדז'י. האחרון שלח כדור לאזיקל הנטי שעבר בפזיות את הבלם אנטוניץ' ומול עומר כץ בעט חכם ומדויק פנימה! 0:1 לאשדוד. במחצית אשדוד הייתה מעל לקו האדום. פ"ת בלאומית.

 

שחקני מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה).

אשדוד ידעה עם העלייה למחצית השנייה שעכשיו היא צריכה לשמור על הניצחון הזה. רביד אברג'יל (49) ניסה מזוית קשה בעיטה מתוך הרחבה ליד הקורה של פ"ת. אשדוד הבינה ש-0:1 זה שביר מידי. הייתה חייבת עוד אחד לסגור סיפור במשחק הזה. מוצ'ה (71) יכול היה לעשות את זה ולכבוש מרחק 7 מטרים אבל העדיף למסור והגנת פ"ת הרחיקה מצב מאוד מסוכן.

ככל שהשעון התקרב לשריקת הסיום, אשדוד ידעה שהיא צריכה לשמור על התוצאה. אלי לוי חיזק את הקישור על חשבון ההתקפה בכדי לשמור על הניצחון הכל כך חשוב הזה. אשדוד עוד הספיקה להחמיץ במתפרצת (88) כשבוטאקה חיכה עם המסירה יותר מידי וסתיו נחמני שהיה לבד נבלם רגע לפני שהיה חופשי לכבוש. איזו החמצת הזדמנות. סתיו נחמני (תוספת זמן) הוסיף עוד החמצה של שער.

שחקני אשדוד נכנסו לתוספת זמן ארוכה מידי של 7 דקות כשיש להם מטרה אחת לשמור על הניצחון בכל מחיר!! אבל בכל!! מתן גושן האורח קיבל אדום, אבל זה כבר לא עניין. אשדוד ניצחה 0:1 קטן/ענק, ניצלה את התבוסה של הפועל ת"א 5:1! לבית"ר ירושלים ועלתה אל מעל לקו האדום. עד לסיום העונה נותרו 3 מחזורי ליגה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, רוברטסון, בן הרוש, גיל כהן, אנדז'י (אוואני, 76), סבן (טמם, 83), מוצ'ה (שלו הרוש, 76), בוטאקה, אברג'יל (שחף, 69), הנטי (נחמני, 83)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך