מלבסקי לשחקנים: "מעכשיו שלב ההחלטות"

אמר את הדברים בחדר ההלבשה בסיום משחק ההפסד למכבי פ"ת בגביע הטוטו. מילבסקי: "עכשיו, נקבל החלטות לגבי הסגל לקראת המשך העונה". הבלם הבולגרי גאנב שוב לא היה בסגל.
שלב ההחלטות
שלב ההחלטות.

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר ההפסד 3:0 למכבי פ"ת בגביע הטוטו ואמר להם: "עד עכשיו בחנתי שחקנים. עכשיו זה שלב ההחלטות".

לעיתונאים אמר מילבסקי בסיום: "אמרתי לפני המשחק הקודם שכל השחקנים יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם, במשחק הזה החלפתי כמעט את כל ההרכב, . עכשיו, נקבל החלטות לגבי הסגל לקראת המשך העונה. משחקי גביע הטוטו הם משחקי הכנה בשבילנו, אבל אני רוצה לברך את מכבי פתח תקווה על הניצחון ואני מאחל להם עונה טובה. אנחנו צריכים להמשיך להתכונן לליגה. השבוע נסיים את החלק השני של ההכנה ומהשבוע הבא יחל השלב האחרון. אנחנו בשבועיים האחרונים לפני הליגה, וננסה לשפר את הקבוצה. נשנה את הסגל בוודאות".

מילבסקי עשוי לקבל כבר בימים הקרובים החלטות בנוגע לסגל הקבוצה ולמצבת הזרים. גם אתמול הבלם הבולגרי ויקטור גאנב לא היה בסגל. מילבסקי חוזר ואומר בכל הזדמנות, אגב עוד לפני פתיחת העונה, כי מבחינתו גביע הטוטו הוא הכנה והמטרה הייתה ונשארה פתיחת העונה ב-25.8

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך