הבנק לא אישר לך משכנתא? אז מה עושים?

אחד המצבים הכי נפוצים שאני נתקל בהם, זה המצב שמשפחה מתכננת קנייה של בית, במקרים מסוימים הם אפילו כבר קונים בית, הם מגיעים לבנק המשכנתאות שלהם לבקש את המשכנתא שהם צריכים ופתאום אומרים להם שלא, הבנק לא יהיה מוכן לתת להם משכנתא.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

אז מה עושים? בתור מי שמטפל בהרבה מאוד מקרים כאלו אני יכול להגיד לכם שהדבר הכי חשוב זה לנסות להבין מה הבעיה. לפעמים הבעיה היא ברורה כמו זה שעברתם למשל פשיטת רגל לא מזמן או שהייתם מוגבלים, אך קיימים גם הרבה מאוד מקרים שהם לא שחור לבן אלא הרבה מאוד אפור ובהם לא תמיד ניתן לדעת בוודאות, מה הסיבה.

התפקיד הכי חשוב לכם הוא להגיע להבנה מה הבעיה.
למה זה חשוב? הסיבה היא כדי להבין האם מדובר במשהו נקודת ואולי כן ניתן יהיה להתגבר עליו בבנק הזה או אולי בבנק אחר, או שזה משהו סופני שלמעשה מחסל את הסיכוי שלכם למשכנתא לחלוטין.

הבעיות האפורות: הבעיות שהן לא שחור לבן יכולות להיות רבות: הכנסה לא יציבה, ריבוי הלוואות, גיל צעיר, עסקה מורכבת מדי, שמאות נמוכה מדי, אתם מבקשים סכום גדול מדי, אתם לא מבהירים נכון את מה שאתם צריכים, העסקה שאתם רוצים להוציא לפועל לא בנויה נכון. יצא לי לראות מאות מקרים בהם לאחר כמה תיקונים או הכנה נכונה, יצאתי והישגתי משכנתא לאותם האנשים.

אז מה עושים? נניח שהבנתם את הבעיה, מה עושים עכשיו? אני מציע בחום גדול לפנות למומחה שמבין במשכנתאות מורכבות ויוכל לתת לכם את הפיתרון לבעיה. שוב, כאשר אני בונה מחדש את בקשת המשכנתא, יצא לי להצליח בכמעט מאה אחוזים בהרבה מאוד תיקים שבהם הבנק של הלקוחות אמר חד משמעית לא.

ברגע שאתם למישהו מומחה את התיק שלכם לטיפול- סביר מאוד להניח שהוא יצליח למצוא פיתרון כל שהוא כדי להצליח במקום שבו אתם נכשלתם ולהביא לכם משכנתא, אפילו שאתם לא מאמינים שזה עדיין אפשרי. מה קורה אם יודעים על הבעיות האלו מראש? אם אתם על הבעיות האלו מראש ואתם מבינים שככל הנראה לא תצליחו לקבל אישור משכנתא, אני ממליץ בחום שלא לגשת לבנקים בכלל, תשאירו את זה למומחה.

למה? כי אם אתם הולכים לבנקים לבד, אתם ככל הנראה תגיעו לאותו המצב שאתם צופים שיקרה, לעומת זאת אם נותנים למומחה כמוני לטפל לכם במשכנתא, סביר להניח שאני אצליח למצוא פיתרון כל שהוא כדי להביא לכם משכנתא, כאשר אם לפני כן תיגשו לבנקים לבדכם, אתם רק תשרפו את הבנקים שאליהם אני יכול לגשת עם הבקשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך