הציל את אחיו מדריסה ונפגע בעצמו

שני אחייניו של אריק ז'ורנו דמות ציבורית ידועה באשדוד מאושפזים בבית החולים אסותא לאחר שנפגעו בתאונת דרכים בעת שחצו מעבר חציה. האח הגדול קפץ על האח הקטן, הגן עליו בגופו והצילו. האח הגדול עבר ניתוח היום. ז'ורנו: "רק בנס האחיינים שלי איתי".
הציל את אחיו מדריסה ונפגע בעצמו
זירת האירוע

שני אחייניו של אריק ז'ורנו אישיות ציבורית ידועה באשדוד,שמשמש כצלם ועובד בעיריית אשדוד,נפגעו בתואנת דרכים. כעת מסתבר כי האח הגדול הקריב עצמו להציל את אחיו הקטן בן ה-5,נפצע בתאונה ונותח היום.

שני האחים,אחייניו של ז'ורנו, עברו במעבר חצייה בתחילת השבוע ברחוב אבן עזרא. בזמן שעברו פגעה בהם מכונית .האח הגדול שהבחין במכונית קפץ על אחיו הקטן כיסה אותו והגן עליו בגופו, בכדי שלא יפגע. האח הקטן ספג מכה בראשו והגדול עבר היום, שלישי,ניתוח ברגלו בביה"ח אסותא. שני האחים מאושפזים. אחד להשגחה והשני לאחר ניתוח.

"זו נורה אדומה. ז'ורנו

ז'ורנו שהיה הראשון להגיע לביה"ח מאחר ואחיו עובד בת"א והוא היה עם אחייניו  אמר: "גם מעבר החצייה כבר לא מקום בטוח. לא יודע מי נהג ואולי השתמש הנייד ואולי לא. אבל צריכים להיזהר. זו נורה אדומה. תראה מה קרה לשמשה. כמה זה היה מסוכן. רק בנס האחיינים שלי איתי".

חצו מעבר חציה ונפגעו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך