נקודה מבלומפילד

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים כשהיא מתחת לקו האדום. זה נגמר בעשרה שחקנים (הנטי הורחק ולא יישחק במשחק הבא כמו גם אנדז'י שקיבל צהוב 5), בתיקו מאופס ועלייה אל מעבר לקו האדום. בשבת אשדוד תצא למשחק העונה שלה בבלומפילד מול הפועל ת"א שמתחתיה.

נרצה או לא זה זמן חשבון. שלושה מחזורים לסיום העונה מ.ס אשדוד עושה חשבון כמה נקודות היא צריכה בכדי להישאר בליגה, במיוחד לאחר הניצחון של הפועל ת"א על נתניה.בשבת. אבל לפני שהיא עושה חשבון היא ידעה שהיא צריכה לצבור נקודות במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים, ביום שני בטדי. תיקו ומעלה היה מביא אותה אל מעל לקו האדום ומשם נעים יותר לעשות חשבון להמשך…בסיום אשדוד סיימה באפס אפס ובשחקן אחד פחות (החלוץ הנטי הורחק ולא יישחק במשחק הכי חשוב העונה שלה מול הפועל ת"א בשבת בבלומפילד, כמו גם מרטים אנדז'י שספג צהוב 5), אבל חזרה כשהיא מעל לקו האדום.

טעות בהגנת אשדוד (9) הביאה את סורו מבית"ר ירושלים עד אריאל הרוש שוער אשדוד, אבל שחקן ירושלים לא ידע מה לעשות עם הכדור וההתקפה נגמרה בלי כלום למזלה של אשדוד. רועי לוי מהצד השני (15) הגיע עד השער של בית"ר והחליט לבעוט, אבל חלש מאוד לידיים של שוער בית"ר סילבה.

המשחק של שתי הקבוצות היה בין רחבות, אבל אז הגיעה הדקה ה-24, אביעד שילוח שרק לפנדל לאחר הכשלה על סבן של אסמעיל אסורו. ה-VAR בדק את ההחלטה, קרא לשופט, שקבע שלא היה פנדל. החלטה קשה מאוד עם אשדוד. החלטה שיכולה לקבוע עונה שלמה.

אשדוד לא ויתרה ויצאה להתקפת מעבר מסוכנת (34) בה רועי לוי המצוין שלח כדור רוחב מעולה שהגיע לאזיקל הנטי במרחק 10 מטרים משער ירושלים, אבל האחרון, דווקא הוא, פספס את הכדור שיכול היה להיות שער. גם המחצית כולה הסתיימה ללא שערים.

אלי לוי. (צילום: טל אקוקה).

בית"ר ירושלים פתחה בלחץ על שער אשדוד, חיפשה לכבוש ולגמור את הסיפור שלה העונה. אשדוד ידעה לשמור את השער שלה ריק בדקות האלה עם הגנה טובה.

בדקה ה-66 זה היה חייב להיות שער של אשדוד. סילבה מסר גרוע להנטי שחייב לכבוש כבר באותו הרגע, אבל נכנס לרחבה ובעט כדור שצריך היה להיכנס, אבל הבלם הבולגרי של ירושלים, גלאבוב הרחיק בראש מהקו. אבל 5 דקות אח"כ אשדוד נותרה בבעיה גדולה יותר מההחמצה שלו. ה-VAR קרא שוב לשופט שילוח והנטי ראה את האדום על מרפק לפניו של דהן. אשדוד בעשרה שחקנים. אשדוד רצתה לשמור על הנקודה עכשיו.

אלי לוי מאמן אשדוד, הגיב בחילוף הגנתי כשהכניס את הבלם טימותי אוואני (76) במקומו של בוטאקה. היה חשוב לשמור על נקודה. בית"ר לחצה בדקות הסיום להשיג שער ניצחון. שריקת הסיום מצאה את אשדוד עם נקודה אחת שהביא אותה מעל לקו האדום על חשבון הפועל ת"א. בשבת כאמור משחק העונה שלה בבלומפילד מול אותה הפועל ת"א, או אם תרצו משחק על עונה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי (שחף, 92), רוברטסון, בן הרוש, גיל לוי, אנדז'י, סבן, מוצ'ה (בריהון, 69), בוטאקה (אוואני,76), אברג'יל (כנעאן, 46), הנטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך