אלי לוי: "צריך לחבק כל נקודה"

מאמן מ.ס אשדוד לאחר התיקו אפס מול בית"ר ירושלים, בשני בערב, ולפני משחק העונה בשבת מול הפועל ת"א בבלומפילד. : עומרי בן הרוש: "הגענו בכדי לנצח אבל לא תמיד המשחק מתפתח כמו שרוצים".
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

לאחר שנותרה בעשרה שחקנים במהלך המחצית השנייה, עם הרחקת החלוץ אזיקל הנטי, הסתפקה מ.ס אשדוד בתיקו המאופס מול בית"ר ירושלים בטדי בשני בערב. עכשיו אשדוד תצא למשחק מול הפועל ת"א, בשבת, בבלומפילד, כשהיא מעל לקו האדום מרחק נקודה אחת ממנה. משחק על כל העונה.

מאמן הקבוצה אלי לוי אמר בסיום: "בהתחשב בנסיבות אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים ולא ספגנו אז צריך לחבק כל נקודה. השחקנים שלי שיחקו כמו גברים בעשרה שחקנים. יש לנו יותר נקודה מהפועל ת"א ויש לזה משמעות גדולה".

במשחק הבא הנטי שהורחק ואנדזי' עם 5 צהובים יחסר גם הוא במשחק העונה מול הפועל ת"א

"יש לנו מספר שחקנים טובים לאייש את המקומות האלה, והם יעשו את זה. אנחנו מתכוננים למשחק מול הפועל ת"א כמו כל משחק. נגיע מוכנים למשחק הזה"

עממרי בן הרוש מהבולטים בקבוצה: "הגענו בכדי לנצח אבל לא תמיד המשחק מתפתח כמו שרוצים. אני משח שידענו לא לספוג. יש לנו חדר הלבשה טוב מאוד ומלוכד. אנחנו נגיע לבלומפילד עם כל הלחץ, ומי שיודע להתמודד עם לחץ, ינצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך