פרסום ראשון

המשטרה במצוד אחר מתנקש שניסה לחסל עבריין מוכר ברובע ד שלשום

מלחמת הכנופיות: מתנקש רעול פנים ניסה לחסל עבריין מוכר ברובע ד בעיר, אולם לא הצליח לתפעל את הנשק שנחטף ממנו, ונמלט. המשטרה במצוד אחר המתנקש ולקחה את הנשק לבדיקה.
צילומים: דוברות המשטרה.

שעת בוקר של יום ראשון: עבריין מוכר מאשדוד מגיע עם הטרקטורון שלו לכניסה לבניין שלו ברחוב בן אליעזר ברובע ד בעיר ומתכוון להחנות אותו, כשלפתע קופץ לעברו מתנקש עם קסדה חמוש באקדח ומנסה לחסל אותו מטווח קצר.

המתנקש שככל הנראה לא היה מנוסה, לא הצליח לתפעל את האקדח ויעד החיסול הסתער לעברו נאבק בו וחטף ממנו את הנשק תוך כדי שהוא מכה אותו בראשו עם האקדח. על פי עדי ראיה שנכחו במקום המתנקש שנחטף ממנו האקדח נמלט מהמקום מיד כשהוא חובר לאופנוע שמיהר להבריח אותו מזירת האירוע.

מספר שכנים ועדי ראיה שנכחו במקום מיהרו להזעיק את המשטרה שתפסה את האקדח ושלחה אותו לבדיקה בליסטית משם תנסה להוציא ראיות פורנזיות שיובילו אותה לזהות המתנקש ושולחיו. כמו כן יעד החיסול נלקח לחקירה שבסיומה שוחרר ללא תנאים.

יעד החיסול הינו עבריין מוכר שפועל תחת חסותם של האחים אלירן ויניב חובלאשוילי ובעברו תיקים על הריגה, ניסיון רצח, סחיטה באיומים ואמל"ח כשבמצטבר הוא ישב מעל 15 שנים בבתי הסוהר על עבירות אלו.

במשטרה עדיין מחפשים את המתנקש כדי להבין מאיזה כיוון הגיע ניסיון החיסול שכן ליעד החיסול סכסוכים רבים ומגוונים בעולם התחתון ובמשטרה מנסים להגיע אל המתנקש לפני שהעולם התחתון באשדוד שנרגע מעט בשבועות האחרונים יחל לבעור מחדש. אחד מכיווני החקירה במשטרה הוא שמדובר במתנקש לא מנוסה שכן ברגע האמת הוא לא הצליח לתפעל את הנשק ואף לאבד אותו תוך כדי מאבק ליעד החיסול.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה מכירה את ניסיון החיסול ופועלת כדי לאתר את החשודים במעשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך