אלון דאי: "יקח לי עוד זמן לעכל שאני אלוף אירופה"

אלוף אירופה הטרי בסבב "הנסקאר" האירופי, אלון דאי מאשדוד, הגיע ארצה ועדיין לא מאמין. דאי אמר לאשדוד אונליין: "כיף לראות את האהדה והתמיכה מכל הסובבים, בין אם החברים והאנשים מאשדוד או הקהל שבחו"ל, כולם מברכים ושמחים. אין ספק שכרגע סביר להניח שאני האדם המאושר בעולם". צפו בתמונות החגיגות.
אלון דאי: "יקח לי עוד זמן לעכל שאני אלוף אירופה"
הוא אולי עשה היסטוריה כשסיים בתואר אלוף אירופה, אבל אלון דאי מאשדוד, אלוף אירופה הטרי במרוצי "הנסקאר", עדיין מתרגש גם 48 שעות לאחר הזכייה, לאחר שנחת רק בשני בארץ.
דאי אמר לאשדוד אונליין: "אין ספק שזאת התרגשות עצומה, אחרי שנה שלמה של עליות וירידות, הרגע הזה שחציתי את הקו במרוץ האחרון וידעתי שאני מרגע זה אלוף אירופה זאת הרגשה שלא ניתן להעביר במילים"
דאי הוסיף : "אני בטוח שיקח לי זמן לעכל את זה. לעמוד על הרכב מול קהל עצום עם דגל ישראל, התקווה בפודיום ושרת הספורט מתקשרת לברך זה בהחלט הרגשה טובה שגרמתי להרבה אנשים להתרגש ולשמוח, כיף לראות את האהדה והתמיכה מכל הסובבים, בין אם החברים והאנשים מאשדוד או הקהל שבחו"ל, כולם מברכים ושמחים. אין ספק שכרגע סביר להניח שאני האדם המאושר בעולם".
צפו בתמונות החגיגיה:
עם הגביע
על הכתפיים
הרכב הדגל והאלוף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך