מתן קוקלייב מאשדוד זכה באליפות אירופה לנוער בג'ודו

קוקלייב מתאמן במרכז המצויינות לג׳ודו באשדוד. יורם אסרף מנכ"ל רשות הספורט: "מרכז המצויינות בג׳ודו ממשיך את מגמת ההצטיינות. ענף הג׳ודו מתפתח וזו ההזדמנות להודות ללאון קוטלר על ההשקעה וכמובן למתן קוקלייב על ההישג המרשים עבור מדינת ישראל בכלל ולעיר אשדוד בפרט".

מתן קוקלייב שנחשב להבטחה הגדולה של אשדוד ולתקווה האולימפית ריגש את המשלחת הישראלית כשזכה במדליית הזהב באליפות אירופה לנוער בג'ודו הנערכת בסרייבו.

קוקלייב מתאמן במרכז המצויינות בג׳ודו באשדוד. לאון קוטלר, המאמן הנרגש ועתיר ההישגים המשמש גם כמאמן במרכז המצויינות וגם בנבחרת ישראל, יכול להרגיש גאה ביותר בהישג, מדובר בקפיצת מדרגה לענף הג׳ודו העירוני שמצליח לכבוד עוד ועוד הישגים.

יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט העירונית שמעניק סיוע כלכלי מטעם הרשות רווה נחת:  "מרכז המצויינות בג׳ודו ממשיך את מגמת ההצטיינות ואין דבר משמח מזה, השקענו, משקיעים ועוד נשקיע במרכז בענף הג׳ודו המתפתח וזו ההזדמנות להודות ללאון קוטלר על ההשקעה וכמובן למתן קוקלייב על ההישג המרשים עבור מדינת ישראל בכלל ולעיר אשדוד בפרט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך