מנהל חדש לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד

מנהל חדש לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, יהודה פריד. פריד, המתגורר בגן יבנה, עבד באבטחה במשחקי קבוצות הכדורסל בעיר, גברים ונשים ובעל תואר בלוגיסטיקה תעשיה וניהול. הוא מחליף בתפקידו את יגאל ממן שעזב בעונה שעברה. יהיה כפוף למנכ"ל שלומי בן מיור.

מנהל חדש לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, אהרון  פריד.

מנכ"ל הקבוצה שלומי בן מיור, חיפש לאחרונה מחליף למנהל הקדום יגאל ממן, אשר עזב לקראת סיומה של העונה. עד תום העונה הקדומת לא היה מי שאייש את התפקיד והוחלט בתחילת העונה למצוא אחד כזה.

את המנדט למצוא מנהל קבוצה קיבל בלעדית המנכ"ל שלומי בן מיור, מאחר והוחלט שמדובר בתפקיד אמון, זאת בגלל  שמנהל הקבוצה אמור לעבוד מולו, באופן ישיר ושוטף. בן מיור ראיין אנשים וקיבל לבסוף החלטה, למנות את אהרון פריד, תושב גן יבנה, אשר עבד גם באבטחת משחקי הכדורסל בקבוצות מכבי אשדוד וקבוצת הנשים, האלופה מכבי בן אשדוד.

אחד האנשים שמכירים את פריד מקרוב יותר אמר : "בהחלט מדובר על בחור חיובי מאוד שניתן לעבוד איתו". לפריד תואר בלוגיסטיקה תעשיה וניהול. הוא קניין רכש בחברה בינלאומית עם ניסיון בניהול בחרת הייטק במשך 30 שנים, נשוי ואב ל-2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך