קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מחפשת אתכם

מחר, יום שני בשעה 12:00, ב'קריה', יערכו מבחנים לשחקני הנוער ויוצאי מחלקת הנוער של מכבי אשדוד, כדי לקחת 2 שחקנים שיצטרפו לבוגרים. המדובר בהחלטה של הנהלת הקבוצה ויו"ר ארמונד אסולין, שהחליטו לחבר את הקבוצה יותר לקהילה.

נתחיל בשורה התחתונה, מחר, יום שני בשעה 12:00, באולם הקריה, יערכו מבחנים בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, לשחקני הנוער, או יוצאי המחלקה, כדי לקחת 2 שחקנים שיצטרפו לבוגרים.

היו"ר ארמונד אסולין והנהלת הקבוצה רוצים לצרף שני שחקנים מהעיר או מהמחלקה שיחברו את הקבוצה יותר לקהילה. רוצים ליצור יותר זיקה עם שחקנים שהגיעו מהמחלקה או עם קשר לאשדוד. רוח הדברים הועברו למאמן בראד גרינברג ועוזרו דני גוט, שיערוך בשני את המבחנים. תגיעו.

בנושא אחר. אירוע הפתיחה של הקבוצה ייערך ב-16.9 יחד עם אוהדי הקבוצה במסעדת "ארמיס בעיר. עוד אירוע שיעזור לחיבור שהפך להיות עניין מרכזי להנהלת הקבוצה והעומד בראשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך