ערב טוב לך, את מושלמת…

כמה מחמאות הרעפנו על אלופת המדינה? מסתבר שאנחנו צריכים להכין עוד ארסנל גדול מאוד של סופרלטיבים לקבוצה האדירה הזו, שמתנהלת בצורה בלתי רגילה וכפועל יוצא גם הצד המקצועי פשוט מושלם. מ.ס. אשדוד סגרה בתחילת השבוע ניצחון 12 ב-12 מחזורי ליגה, שומרת על 100% הצלחה בזירה המקומית, ועושה זאת עם הרבה סטייל עם ניצחונות קלילים שמגיעים הרבה לפני הרבע האחרון. הטריו הזה של טאלי קריאף (יו"ר), אורי בן-סימון (המנהל המקצועי) ואלי רבי (מאמן), יחד כמובן עם העוזר המסור יאיר מור-יוסף, מוכיחה את עצמה וקבוצת הגברים של מכבי אשדוד בכדורסל צריכה ללמוד כיצד מתנהלים נכון וכיצד מובילים את הקבוצה מבחינה מקצועית באחריות וביעילות.

היום (חמישי) בשעה 19:30 אשדוד תעמוד בפני מבחן משמעותי ביותר, בשעה שאליצור רמלה תגיע לעיר הנמל במסגרת רבע גמר גביע המדינה. אין ספק, מדובר בהגרלה אכזרית, אך ברור שמי שתעבור לשלב הבא תוכל לקרוץ עין לגביע הנכסף, מאחר ואין עוד יריבה ראויה שיכולה לעמוד מול שתי הקבוצות החזקות הללו. רמלה עברה בשבועיים האחרונים שינויים בסגל הקבוצה, מה שיקשה מאוד על אשדוד, אך ברור שהקבוצה האשדודית עדיין פייבוריטית, וביום רגיל שלה, היא צפויה לעבור על פני המשוכה הקשה.

נחזור לניצחון הקליל על אס"א ירושלים במסגרת הליגה. האורחות עלו מול אשדוד ששיחקה ללא שי דורון ללא רגשי נחיתות, פתחו טוב ועלו ליתרון 6-0, שהמשיך עד 12:10 בו כל שחקניות החמישייה כבר עלו על לוח התוצאות. לייני סלווין בשורות אשדוד הפכה את התוצאה וקבעה יתרון ראשון (ויחיד) ברבע לקבוצתה, לפני שתומפסון ושילדס סגרו רבע ראשון ביתרון לאורחות באדום, 19:18.
פתיחת הרבע השני המשיכה להיות צמודה, שלשה של הזרה החדשה קמיל ליטל ונקודות מידי אלישה קלארק העלו את אשדוד ליתרון משמעותי ראשון, 24-27, אבל זו הייתה המחצית של ירושלים ובעיקר של תומפסון שנעזרה בדקות טובות ונקודות מדניאל רבר, ויחד השתיים העלו את ירושלים עד 37:29 (ריצת 13-2).
לצערה של ירושלים, הגיעה "השריקה" למחצית כשהובילה 37:32, כי למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת. אשדוד פתחה עם 0-10, מליטל, ג'קסון והייטאוור, קלארק וג'קסון המשיכו והובילו את אשדוד ליתרון 41-49, עד שמלון הצליחה קצת להחזיר את ירושלים למשחק עם 3 אישיות, 49-56 בסוף הרבע השלישי.
עם תחילת הרבע האחרון, שילדס קלעה סל שדה שהוריד את ההפרש לחמש, אבל מאז ועד לסיום ירושלים הוסיפו בסך הכל 7 נקודות והמקומיות ברחו להפרש דו ספרתי וניצחון שמשאיר אותן במאזן מושלם ואפס תקלות לפני משחק הגביע.

קלעו למ.ס. אשדוד:
אלישה קלארק 19 נק'
קמיל ליטל 18 נק'
לייני סלווין 14 נק', 6 אס'
טיפאני ג'קסון 12 נק', 10 כ"ח
אליסון הייטאוור 7 נק'
נעמי קולודני 3 נק', 4 אס'
נועה זליבנסקי 2 נק'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך