רמלה במו"מ מתקדם עם קטיה לויצקי

אי הוודאות בקבוצת מכבי בן אשדוד, גורמת לשחקניות לעוזב לקבוצות אחרות. לאחר שנעמה שפיר עזבה לרמלה, נמצאת גם קטיה לוצקי על הכוונת של הקבוצה שחזרה לפעילות. מכבי בן אשדוד טרם עשתה ולו החתמה אחת, כשכל הקבוצות כבר מתחזקות.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

אליצור רמלה, שחזרה לפעילות בליגת העל בכדורסל נשים, נמצאת במו"מ מתקדם עם קטיה לויצקי, שחקנית מכבי בן אשדוד.

רמלה, שכבר החתימה שחקנית אחת של אשדוד, נעמה שפיר, מנצלת את העובדה שמכבי בן אשדוד טרם החלה את ההכנה שלה לעונה הבאה בגלל אי הוודאות הכספית. החשש הוא שעוד שחקניות יעברו לקבוצות אחרות. לויצקי נחשבת אחת השחקניות המובילות בקבוצה והחשש הוא לאבד אותה למי שאמורה להיות יריבה מרכזית בליגת העל בכדורסל. זאת כמובן אם אשדוד תפתח כהלכה את ההכנות.

באשדוד עדיין לא יודעים בוודאות מה יהיה תקציב העונה הבאה ולכן לא נערכים בהתאם. גם חבות השנה שעברה טרם נסגרו. אפילו עם מאמן לא נחתם דבר. אומנם היו שיחות עם המאמן  עדן ענבר, אבל בינתיים אין חתימה רשמית. 

בעונה שעברה בשלב הזה אשדוד הייתה עסוקה במחשבות ובמגעים עם שחקניות על אירופה, לכבי הליגה היה ברור שהכל סגור. עכשיו המצב הוא שעל אירופה לא מדברים בכלל ובעניין הליגה אין התקדמות ולו הראשונית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך