חמישי של כדורסל: הגברים בבית מול הרצליה הנשים בחוץ מול רמלה

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, תצא למשחק קשה (19.00) מול רמלה. קבוצת הגברים, מכבי אשדוד באר טוביה, תארח באותה השעה "בקרייה", למשחק תחתית אולי מהחשובים העונה, את הרצליה האחרונה.
משחק כדורסל

משחקים קשים מאוד מצפים בחמישי לשתי קבוצות הכדורסל של העיר. מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים ומכבי אשדוד/באר טוביה, קבוצת הגברים. שתיהן יישחקו באותה השעה,  בשעה 19.00. הנשים בחוץ מול רמלה והגברים בבית מול הרצליה.

הנשים ייצאו כאמור לרמלה. (יאיר שטרן 29, קרית מנחם רמלה). אשדוד ראשונה והיא רוצה להשאר ראשונה. לעומת זאת רמלה היא יריבה קשה וותיקה, שניצחה את אשדוד בסיבוב הקודם בבית. בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "אוהדים יקרים זה הרגע שלכם!!! יש לנו קבוצה מצויינת אבל בשביל לנצח מחר את רמלה אנחנו צריכים אתכם איתנו שם, שתצעידו את השחקניות שלנו בביטחון לניצחון! התברכנו באוהדים הכי טובים בליגה, בואו נראה לרמלה מחר מה השחקניות שלנו ואתם שווים!! ההרשמה להסעות למשחק הגביע נפתחת עכשיו! כל מי שרוצה להירשם להסעה ליצור קשר עם שיר- 0525998787".

הגברים, שבמקום הלפני אחרון, ייארחו בבית ("הקרייה") את האחרונה בטבלה הרצליה. אשדוד לא רוצה להפסיד ולרדת למקום האחרון. בפנייה לאוהדים נכתב: "נצחונות בגביע זה מדהים. חצי גמר גביע המדינה זה מטורף. אבל אסור לשכוח שחייבים לחזור לנצח בליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך