"אם השיפוט היה מאוזן היינו מנצחים"

הדובר, יורם אסרף יו"ר מכבי אשדוד/באר-טוביה, יום לאחר ההפסד הצורב 77:75 למכבי ראשל"צ. אסרף יודע שהקבוצה שלו יכולה הייתה לחזור עם ניצחון אבל מוסיף: "איש לא חשב שננצח עד תום העונה" ומצטער שהישראלים של הקבוצה "לא הגיעו אתמול למשחק". היו"ר קורא לקהל להגיע במוצ"ש (19.45) מול בני הרצליה: "הם ריגשו אותנו".
היו"ר אסרף
רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

במכבי אשדוד/באר-טוביה, מאוכזבים מאוד מההפסד הצורב למכבי ראשל"צ 77:75. האכזבה מהולה במעט כעס על השיפוט שלטענת אנשי הקבוצה לא היה מאוזן.

היו"ר יורם אסרף: "אם השיפוט היה מאוזן יותר היינו מנצחים. פעם אחת שרקו עבירת תוקף כשהייתה עבירת מגן וזה מנע מאיתנו נקודות חשובות ופעם אחרת, הם הרחיקו את צ'ארלס תומאס לאחר התגרות של חנוכי. תומאס רק עשה תנועה מאיימת עם ראשו ולא נגח בחנוכי מראשל"צ והורחק. 8 דקות בלעדיו היו קריטיות. אבל טעויות שיפוט בסוף מתקזזות".

אסרף יודע שאי אפשר היה לנצח עד לתום העונה: "אף אחד לא ציפה לנצח כל משחק עד לתום העונה, אבל עדיין יכולנו לנצח את ראשל"צ כי לא נפלנו ממנה".

אולי הסיבה להפסד היא שרק 3 הזרים שלכם, גארט, תומאס וגלאדנס "הגיעו" למשחק?

"גם זה נכון. היה משהו לא ברור אבל זה קורה. הזרים שלנו קלעו 63 נקודות (כולל 2 של סוואן – מ.ס) וזה אומר הכל. הישראלים הוסיפו 12 נקודות כולם יחד. אם הישראלים לא נותנים תפוקה של 25 נקודות במשחק, אי אפשר לנצח. אבל זה קורה".

לקראת המשחק במוצ"ש, מול בני הרצליה (19.45) סיפר אסרף, כי בתום המשחק מול ראשל"צ חיכו אוהדים לקבוצה ברדתם מהאוטובוס ומחאו להם כפיים ועודדו אותם. אסרף : זה עוד לא היה לנו. זה ריגש אותנו. אני מקווה ומאמין שהקהל הנפלא הזה יגיע לעודד אותנו ולדחוף אותנו גם מול בני הרצליה. יש עוד ליגה ארוכה ואנחנו זקוקים להם".

אגב תומאס שהורחק צפוי לקנס בשל הרחקתו על ידי איגוד הכדורסל, אלא אם כן יוחלט להעמידו לדין ואז הוא עשוי לספוג עונש אולי כבד יותר. כרגע ההערכה היא שזה ייגמר בקנס.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך