אלי חכמון: "אני עדיין מרגיש שזה לא אמיתי"

אלי חכמון, מאשדוד, הוא לא רק שופט כדורגל מהבכירים בארץ שישפוט בחמישי את גמר גביע המדינה. הוא גם מנהל הפיתוח של ענף הלקרוס בארץ. חכמון ואיגוד הלקרוס בישראל יארחו לראשונה בישראל את אליפות העולם בלקרוס, בקיץ, בנתניה.
אלי חכמון ישפוט את משחק גמר גביע המדינה

את אלי חכמון אתם מכירים מאשדוד ובעיקר מהכדורגל, כשופט מהבכירים בליגת העל, שישפוט בחמישי את גמר גביע המדינה בין מכבי ת"א לבני יהודה ת"א. אבל מסתבר שחכמון הוא גם מנהל הפיתוח ארגוני ואסטרטגיה תפעולית של ענף הלקרוס  ( ספורט קבוצתי שבו השחקנים משתמשים במקל שבקצהו רשת כדי למסור ולתפוס כדור גומי קשיח במטרה להכניס אותו לתוך שער הקבוצה היריבה) בארץ. עכשיו חכמון וראשי האיגוד בארץ יארחו את אליפות העולם בלקרוס בישראל, בקיץ, בנתניה.

עיריית נתניה ואיגוד הלקרוס הישראלי השיקו בשלישי במסיבת עיתונאים חגיגית את אליפות העולם בלקרוס שתתקיים לראשונה בישראל בקיץ 2018 באצטדיון בנתניה. כ-2,000 ספורטאים מ-50 מדינות שונות מכל רחבי העולם יקחו חלק באליפות המיוחדת, שתתקיים לראשונה במדינה שבה שפת האם אינה אנגלית. בחירתה של ישראל לארח את האליפות הגיעה על רקע ההצלחות האחרונות של הנבחרת בזירה הבינלאומית, במסגרתן זכתה במקום השני באליפות אירופה 2016 ובמקום השביעי באליפות העולם האחרונה שנערכה ב-2014.

שופט הכדורגל, אלי חכמון, מאשדוד שמשמש כמנהל פיתוח אירגוני ואסטרטגיה תפעולית, סיפר על הקשר שלו לענף ועל ההתרגשות עם הגעת האליפות: ״במקרה נפגשנו לפני שלוש שנים באירוע ספורט ואמרו לי אם אני יכול להצטרף ולנסות לפתח להם את הארגון והסכמתי בהתנדבות. אני מרגיש חלק בלתי נפרד, כבר שלוש שנים שאנחנו מלווים את התהליך הזה ובחודשיים שהתמודדנו על המכרז, לארח את אליפות העולם זה נשמע לי כמו חלום ואני עדיין לא מרגיש שזה אמיתי.  הסבת מקצוע? אני את השיפוט לא עוזב״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך