ליגת העל תפתח ב-19.8

הליגה מבחינת מ.ס אשדוד הסתיימה עם סיום משחקי הפלייאוף התחתון. אבל ב-19.8 מתוכנן המחזור הראשון בעונת 2017-2018. אשדוד תפתח את אימוניה לקראת סוף יוני ותערך גם למשחקי גביע הטוטו ב29.7.
ליגת העל תפתח ב-19.8

כבר מתגעגעים?

ליגת העל בכדורגל הסתיימה, לפחות הפלייאוף התחתון שבו לקחה חלק מ.ס אשדוד, במחזור הקרוב יסתיימו משחקי הפלייאוף העליון והליגה תסתיים. אבל כבר יש תאריך לחזרה 19.8

מנהלת ליגת העל פרסמה את תאריכי הליגה וגביע הטוטו. הליגה כאמור תפתח ב-19.8 0טרם נערכה הגרלת המשחקים) וגביע הטוטו ייפתח ב-29.7. כך שלמעשה בעוד כחודשיים כבר נחזור לראות כדורגל.

במ.ס אשדוד החליטו לכן להקדים את מחנה האימונים וכבר יצא המאמן רן בן שמעון  לסלובניה, שם אמורה להיערך המחנה לסגור את הפרטים. כמו שזה נראה אשדוד תפתח את האימוניה בסוף יוני בכדי הלערך בהתאם למשחקים הצפויים כעבור כחודש, בגביע הטוטו ובוודאי לליגה ב-19.8.

בגזרת השחקנים באשדוד בודקים כמה הצעות ומחכים להתפתחות גם עם שחקני הבית כמו אור אינברום וגדי קינדה שנראה כי שניהם יגיעו או לבלגיה או למכבי ת"א (קינדה) ובאר שבע (אינברום). אגב באשדוד יעשו בכל זאת מאמצים אוליצלהשאיר אחד מהשניים וגם עדיין מנסים לבדוק אם חאתם עבד אלחמיד יישאר בקבוצה עונה נוספת, למרות ההצעות שלפניו, בעיקר ממכבי ת"א שמאוד רוצה בו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך