נגמר העשור

10 שנים לא ניצחה מ.ס אשדוד את הפועל ת"א בבלומפילד. 19 שניות מהפתיחה עם שער של שגיב יחזקאל ואחד בסיום של רועי גורדנה, הביאו לניצחונה הראשון של אשדוד העונה ובעשור כולו.
אחרי 19 שניות. יחזקאל כובש. (צילומים: טל אקוקה).

המשחק הזה חיבר עבר ועתיד. עשור שלם לא ניצחה מ.ס אשדוד בבלומפילד את הפועל ת"א, אבל ביום ראשון בערב היא דאגה לא רק לעבר אלא גם לעתיד. אשדוד הגיעה למשחק עם אפס נקודות לאחר הפסד לקרית-שמונה (בדיוק כמו הפועל ת"א עם הפסד לכפר-סבא) ורצתה ניצחון ראשון. 19 שניות בפתיחה עם שער מהיר של שגיב יחזקאל שקבע 0:1 לאשדוד ואחד בתוספת הזמן של רועי גורדנה, הביא לה ניצחון ליגה ראשון העונה.. ובעשור.

עברו בקושי 20 שניות, או אם נדייק רק 19! ואשדוד כבר כבשה. עבודה מצויינת של רועי גורדנה שחטף כדור בחלק של הפועל ת"א והמשיך במסירה לתוך רחבת הפועלת"א שם היה שגיב יחזקאל שהמשיך פנימה. הלם בבלומפילד. אשדוד 1 הפועל 0 ואנחנו רק בדקה הראשונה.

כמו שזה נראה ה"התחמושת" נגמרה לקבוצות אחרי כ- 20 שניות, כי המחצית השנייה הייתה ברובה בין הרחבות כשהשוערים כמעט ולא נראו במחצית הזו.

רצו לחזור עם נקודות. מ.ס אשדוד.

עם פתיחת המחצית השנייה (50) הבלם ננאד סבטקוביץ', נותר בלתי מכוסה ליד שער הפועל ת"א, ונגח מ-7 מטרים כדור שעם יותר דיוק יכול היה להיות מסוכן. עברו 8 דקות ושלומי אזולאי בעט כדור חזק מעט מעל המשקוף מ-20 מטרים. אשדוד התקרבה.

21 דקות לסיום היה זה תורה של הפועל ת"א לנסות לחזור למשחק, בהזדמנות האולי יחידה שלה. זיקרי ברח מנבדל ובעט מתוך הרחבה בעיטה מצוינת ורועי משפתי, שוער אשדוד, ירד נכון ומנע שיוויון. אלו היו הדקות של ת"א שרצתה לחזור למשחק. הפועל עלתה כולה למעלה להשוות.

כמו במחזור הקודם שבו אשדוד לחצה על קרית-שמונה וספגה, הפעם היא העשתה את זה הפוך. דין דוד יצא למתפרצת של עצמו מרחק מגרש שלם כמעט, עבר גם את שטקוס ולשח רוחב לגורדנה שמול שער ריק כבש 0:2 לאשדוד. נגמר העשור.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (סזנו, 87), אוואני (גיל כהן, 74), צבטוקביץ', קמהאני, אבו עקל, גורדנה, אזולאי, כנעאן (באיו, 60), יחזקאל (דהן, 87), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך