מכבי פ"ת יריבת אשדוד בשבת, דורשת VAR בשבת. המנהלת מתנגדת

אבי לוזון כתב ליו"ר מנהלת הליגה: "במקרה ולא תשים מערכת VAR במשחקים אלה האחריות כולה תהיה עליכם ועל כל המשתמע מכך". יו"ר המנהלת בתגובה: "ההחלטה שהתקבלה הייתה כי במידת הצורך, במקרה שגורלה של היורדת או היורדות יקבע במחזור האחרון, נשוב ונתכנס כל חברי הדירקטוריון, ונבחן את ההחלטה ומכלול הנסיבות לקבלתן".
מכבי פ"ת יריבת אשדוד בשבת, דורשת VAR בשבת. המנהלת מתנגדת

מכבי פ"ת, פנתה במכתב דרישה ליו"ר מנהלת ליגת העל, ארז חלפון, להשתמש ב-VAR (שופט סיוע וידאו) במשחקי הפלייאוף התחתון הקרובים, במחזור בשבת במשחק שלה מול מ.ס אשדוד ובמשחק של בני סכנין להפועל חיפה.

אבי לוזון החתום על המכתב כתב בין הייתר: "שני המשחקים הנ"ל עשויים להכריע את גורל היורדת לליגה השנייה. אני מתעקש שישימו מערכת VAR בשני המשחקים האלה".

לוזון מסיים את המכתב ליו"ר מנהלת: "במקרה ולא תשים מערכת VAR במשחקים אלה האחריות כולה תהיה עליכם ועל כל המשתמע מכך".

יו"ר המנהלת כתב מכתב תגובה ארוך ללוזון ובו הוא מפרט מדוע ידחה את הדרישה. להלן חלקו: "בישיבה האחרונה של הדירקטוריון, עלתה שוב הבקשה להעביר את ה- VAR למשחקי הפליאוף התחתון . ההחלטה שהתקבלה הייתה כי במידת הצורך, במקרה שגורלה של היורדת או היורדות יקבע במחזור האחרון, נשוב ונתכנס כל חברי הדירקטוריון, ונבחן את ההחלטה ומכלול הנסיבות לקבלתן .סרבתי אז להצעתך שאוסמך מראש לקבל החלטה ואני מסרב לכך גם היום . ההחלטה לשנות את מיקום הצוותים, שלא במסגרת המחזור האחרון, תתקבל אך ורק בהחלטה קולקטיבית של כל הדירקטוריון . על הכללים להקבע לפני השריקה הראשונה, ולא במהלכה. אני מברך על כך שכולם מבינים עכשיו את
חשיבות וחיוניות ההחלטה להכניס את מערכת ה- VAR לליגת העל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך