נהג ספרדי גרם לפנצ'ר ברכבו של אלון דאי מאשדוד – צפו באירוע

בסוף השבוע נערך המירוץ הראשון לעונה בסבב "נסקאר אירופה", בולנסיה ספרד. אלון דאי, מאשדוד כבר היה בדרך לנצח את התחרות הראשונה, אלא שהנהג הספרדי גרסיה, פגע ברכבו וגרם לו פנצ'ר. דאי בחר למרות הכל לא להגיש תלונה רשמית. בתחרות השנייה למחרת, סיים שלישי. - צפו באירוע (דאי ברכב 54 - צהוב)
נהג ספרדי גרם לפנצ'ר ברכבו של אלון דאי מאשדוד - צפו באירוע

נפתחה עונת המרוצים של סבב "הנסקאר האירופאי" וכמו תמיד אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד, מאותת על הכוונות שלו להיאבק כהרגלו על כל התארים.

בסף השבוע נערך המירוץ ראשון לעונה  והוא נערך בולנסיה, ספרד. כל מירוץ מחולק לשני ימי תחרות. ביום הראשון אלון היה שני עד ההקפה העשירית, מתוך 16, אלא שאז אירע לו פנצ'ר והוא איבד את מקומו. לאחר המירוץ צפה אלון וצוותו באירוע באמצעות הוידאו. באירוע רואים את אחד הנהגים, בורג'יה גרסיה מספרד, שהוביל ואותו אלון כמעט ועקף, פוגע ברכבו של דאי. רואים איך רכבו מוסט לכיוון רכבו של דאי וגורם לו לפנצ'ר ויציאה לטיפול. אלון דאי סיים 20 בגלל הפנצ'ר. (החל מהדקה ה-1.30 בסרטון המצורף. אלון בשברולט מספר 54 צהובה)

אלון והצוות החליטו לא להגיש תלונה. בסביבתו של דאי אמרו: "אלון עצבני  כי הפנצ'ר איך נגיד, לכאורה, נעשה בכוונה. רואים בברור שהספרדי נוסע לצידו של אלון ופוגע ברכבו. אבל מה יועיל אם היה מתלונן על כך?"

ביום השני של התחרות סיים אלון שלישי, הפעם בצורה חלקה. יחסית זוהי פתיחה טובה לעונה, אם כי יכולה הייתה להיות טובה יותר אלמלא הפנצ'ר. אגב דאי סיים בעונה שעברה כחביב הקהל, אלוף אירופה עד גיל 25, בעל מספר ההקפות המהירות ביותר בסבב ושלישי כללי בין הבוגרים, כשהוא קרוב מאוד למקומות הראשון והשני. המירוץ הבא יהיה בתחילת יוני בלונדון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך