בשני ידעו אם נואלס סיים את העונה. יחמיץ את הרצליה

פרסטון נואלס, שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה סובל בבעיה במפרק כף היד. רופא אחד אמר כי יחזור בעוד שבועיים, אחר כי כנראה יצטרך לעבור ניתוח וסיים את העונה. בשני הוא ייבדק את מומחית בתל השומר ואח"כ ידעו מה מצבו. לא יישחק מול הרצליה בשני (19.15, "הקרייה")
שחקן אשדוד מול שני שחקנים

חשש גדול במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, נואלס עלול לסיים את העונה. ביום שני ידעו בקבוצה לאחר בדיקת מומחה אם הוא יחזור או סיים את העונה.

נואלס נפצע במשחק הניצחון מול הפועל ת"א. הוא סובל מבעיה במפרק כף היד. זה מנע ממנו לשחק מול חולון במשחק הליגה הקודם, מאחר והתלונן על כאבים. בקבוצה החליטו לקחת אותו לצילום MRI ואז לקחו את תוצאותיה בדיקה לשני רופאים.

הרופא הראשון אמר כי כי הוא סובל מקרע במפרק כף היד ולכן הוא יצטרך לעבור ניתוח וייעדר עד לתום העונה. הרופא שני נתן חוות דעת שונה ואמר כי הוא לא צריך ניתוח ויחזור תוך שבועיים.

באשדוד החליטו ללכת לאחת המומחיות בתחום, שעובדת בבית החולים תל השומר. היא תראה את תוצאות האמ..אר אי. ביום שני ותחליט מה נואלס צריך לעשות. האם לעבור ניתוח ולמעשה לסיים את העונה, או לנוח ולחזור בעוד שבועיים? בכל מקרה מול הרצליה ביום שני (19.15, "הקרייה"), נואלס לא יוכל לשחק.

באשדוד מאוד מאוכזבים מהעניין כי עד שכל הזרים כבר התחברו יחד, אז דווקא עכשיו שחקן כמו נואלס יחסר להם. אם נואלס סיים את העונה, יצטרכו בקבוצה לקבל החלטה מהירה מי יחליפו, כי מועד ההעברות מסתיים ב-19 באפריל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך