מזל של אלופות. 79:80 לאשדוד ברמה"ש

אלופת המדינה בכדורסל נשים מכבי בן אשדוד ניצחה 79:80 את רמה"ש בחוץ ונעזרה בחסימה של השניה האחרונה של קטיה לויצקי להמנע מהפסד. שי דורון עם 9 נקודות ו-9 אסיסטים בממשחק החזרה שלה.
מזל של אלופות. 79:80 לאשדוד ברמה"ש
חסימה מנצחת

את המשחק הזה בין מכבי בן אשדוד אלופת המדינה לרמה"ש,  צריך להתחיל 5.5 שניות לסיום. התוצאה הייתה 79:80 לאשדוד. הכדור היה אצל רמה"ש. הכדור הגיע לשי קלי מרמה"ש שכבר עמדה לקלוע ואז הגיעה קטיה לויצקי ובחסימה של המשחק מנעה את הניצחון של רמה"ש.

משחק לא מספיק טוב של אשדוד, במיוחד בהגנה. אשדוד ספגה 79 נקודות וזה יותר מידי עבורה. אסור לה לקבל כל כך הרבה נקודות בהגנה. לאחר רבע שלישי מצוין היא הובילה 70:56 ונראה כי המשחק גמור.אבל ברבע הרביעי הגרוע שלה היא קלעה רק 10 נקודות וספגה בקלות 23 נקודות. יותר מידי לקבוצה שרוצה אליפות.

שי דורון חזרה למשחק הראשון מאז תחילת העונה. היא קלעה 9 נקודות בתוספת 9 אסיסטים, כל זה ב-30 דקות של משחק והוכיחה בחלק מהמשחק את החשיבות שלה כמנהיגה על ומחוץ לפרקט.

קלעו לאשדוד: הייז 20, לויצקי 13, בן נון 12, הופקינס 11, דורון 9, ג'קסון 8, האטיס 7.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך