במכבי אשדוד ינסו לסגור עם אייזה סוואן לעונה נוספת

היכולת של אייזה סוואן לא נעלמה מעיניי הקבוצה. ברור לכולם שבעונה הבאה יהיו לשחקן הצעות רבות. באשדוד ינסו להציע לו חוזה שישאיר אותו בקבוצה. צביקה שרף על אור סלומון, שהצטיין מול הפועל ת"א: "הוא פרוייקט שלי". יום שלישי בנס ציונה. סוואן "יהיה שם קרב".
סוואן עם הילדה

היכולת המעולה של אייזה סוואן, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, לא נעלמת מעיניי ראשי הקבוצה. בקבוצה אומנם לא חושבים עדיין על העונה הבאה, אבל הם מבינים שסוואן, שנמצא בין עשרת הקלעים הטובים של הליגה (בצוותא עם גארט ותומס), שרצף שלושת הניצחונות, האחרון שבהם מול הפועל ת"א, רשום במיוחד עליו, יקבל הצעות רבות בעונה הבאה והחשש הוא שהשחקן יקבל הצעה שלא יוכל לעמוד בה.

לכן לא מן הנמנע שכבר בקרוב תוגש לו או לנציג מטעמו הצעה, שתכלול את העונה הבאה. דבר אחד ברור, אם צביקה שרף יישאר בעונה הבאה, הוא ירצה את סוואן. סוואן כרגע לא נמצא בראש דירוג מקבלי השכר ולכן ההצעה תצטרך להשתדרג.

סולומון פרוייקט שלו. צביקה שרף. (צילום: פבל)
סולומון פרוייקט שלו. צביקה שרף. (צילום: פבל)

בקבוצה מרוצים מאוד גם מדיונטה גארט, שמגלה יכולת מצוינת ומסתבר כרכש מצוין. גארט נמצא במקום השני בטבלת מלך הסלים של ליגת העל בכדורסל . גם גארט ככל הנראה נמצא בתוכניות לעונה הבאה.

סוואן עצמו התייחס למשחק הניצחון אתמול (מוצ"ש) על הפועל ת"א ועל המשחק הקרוב בשלישי מול נס ציונה: "הניצחון הוא לא רק שלי, הוא של כל הקבוצה. ביום שלישי יהיה משחק קשה, אין הרבה זמן להתכונן עד שלישי, יהיה קרב שם".

צביקה שרף התייחס לאור סלומון שבלט במשחק: "אור הוא פרוייקט שלי. הכדורסל הישראלי קצת הזניח אותו עד כה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך