עדיין מחפשים

מכבי אשדוד עדיין ללא ניצחון ליגה. הפעם היא הפסידה לאליצור אשקלון 58:73. היא תחפש ניצחון אולי במחזור הבא.
אחרי ההפסד במחזור הקודם, אליצור איתו אשקלון התאוששה על חשבון מכבי אשדוד שטרם ניצחה העונה וגברה עליה 58:73. הקבוצה של עופר רחימי הופיעה ללא ניב בלול, ולמרות פתיחה טובה קלעה רק 25 נקודות בחצי השני וקלעה ב-30 אחוז בלבד מהשדה במשחק כולו.
אשקלון פתחו רע את המשחק וקלעו 7 נקודות בלבד ברבע הראשון, מתוכן 5 של סטורם וורן. מנגד, גם מכבי אשדוד לא הייתה מדויקת יותר מדי, אך זה הספיק לה ליתרון 18:7. המקומיים התעוררו ברבע השני ועם ריצת 4-15 השוו – 22:22. ג'יי אר הולדר ועמית בן דוד העניקו לאליצור איתו אשקלון יתרון ראשון ומהלך של סל ועבירה קבע 24:31. שתי שלשות של האורחים סגרו את החצי הראשון ב-33:35 לאליצור איתו אשקלון.
המארחת פתחה את הרבע השלישי עם 12 נקודות ברצף, מנגד מכבי אשדוד החטיאה ממצבים נוחים יחסית. הקבוצה של עופר רחימי נעזרה ביוניו ברואטה כדי לסגור את הרבע השלישי בפיגור 42:52 בלבד. גם ברבע האחרון אליצור איתו אשקלון נראתה טוב יותר, שמרה על היתרון שלה והבטיחה ניצחון ביתי נוסף.
הרבו לאליצור איתו אשקלון: סטורם וורן 23 נק', ג'יי אר הולדר 13 נק', אלישי כדיר (8 אסיסטים, 7 ריבאונדים) 11 נק'.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה 23 נק', רביב פיטשון, טחואן אגיי וג'ורדן כהן 8 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך