מעל הרמה. ניצחון 70:77 למכבי בן אשדוד על רמת-השרון

עם ניצחון בייתי 70:77 על רמה"ש הרביעית, נצמדה מכבי בן אשדוד לצמרת שם נמצאת רמת-חן, מחזור אחד לסיום, ליגתה על בכדורסל לנשים. אשדוד תקווה במחזור הבא למעידה של רמת חן, בכדי לסיים ראשונה. טיפאני הייז עם 21 נקודות.
פנויה למסירה

טיפאני. טיפאני הייז. כולנו התרגלנו לטיפאני ג'קסון ומחכים לחזרתה מפציעה. אבל בינתיים טיפאני הייז, שהגיעה לאחרונה למכבי בן אשדוד הייתה אתמול המצטיינת במשחק מול רמה"ש הרביעית עם 21 נקודות, בניצחון 70:77.

זה היה משחק חשוב לאשדוד, לראות את יכולתה, לאחר משחקים מול קבוצות שאינן בליגה שלה. רמת-השרון הרביעית לא יכולה הייתה לאשדוד.  שרוצה אליפות, הייתה טובה יותר. אשדוד נצמדה למוליכה רמת חן עם אותו המאזן. במחזור הבא יסתיים הסיבוב. אשדוד תשחק מול הלפני אחרונה הפועל פ"ת ורמת חן מול ראשל"צ החמישית. אשדוד תקווה למעידה של רמת חן, בכדי לסיים ראשונה, לפני הסיבוב השלישי.

אשדוד פתחה נהדר והובילה 34:13. זה נראה גמור, אבל ברבע השני התמונה הייתה הפוכה בדיוק. רמה"ש היא זו שניצחה 14:23 והקבוצות ירדו למחצית עם 36:48 בלבד לאשדוד. רמה"ש צימקה עוד ברבע השלישי עד 56:64, אבל זה נגמר בסוף 70:77 ועם ניצחון חשוב ומוראלי לאשדוד.

קלעו לאשדוד: הייז 21, ויילר 15, גרייבס 12, לויצקי 10, דורון 9, שפיר 7, בן נון 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך