האלופה בחמישי תשחק בחוץ ותחשוב על הבית

בחמישי (19.00, "זיסמן") תגיע סדרת הגמר בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל למשחק השלישי, כשמכבי רמת חן תארח את מכבי בן אשדוד. הקבוצות יאבקו על היתרון בסדרה, שכרגע עומדת על 1:1. אשדוד רוצה לנצח ולהחזיר את היתרון הביתה.
ריצה במגרש

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, תצא לרמת חן בחמישי (19.00, "זיסמן"), אבל המחשבה שלה היא לנצח ולהביא אולי את הסדרה להכרעה ביום שני בבית.

"הקלאסיקו" של כדורסל הנשים בישראל בשנים האחרונות מספק לנו סדרה סופר-מעניינת עד כה. במשחק הראשון ניצחה קבוצת מכבי בן אשדוד ברמת חן 53:69, "גנבה" את הביתיות ועלתה  ל-0:1 בסדרה. במשחק השני השיגה מכבי רמת ח ניצחון חוץ חשוב מבחינתה, 56:61, שהחזיר לה את הביתיות והישווה את הסדרה.

למשחק השלישי, שיתקיים ברמת גן, מגיעות שתי הקבוצות במטרה לעלות ליתרון 1:2. רמת חן של שירה העליון ירצו לשמור על הבית. מנגד, הקבוצה של עדן ענבר, שהוכיחה כבר במשחק הראשון בסדרה שהיא מסוגלת לנצח ב"זיסמן", תשאף להשיג שוב את היתרון בסדרה ולכפר על ההפסד הביתי ביום ראשון האחרון.

שי דורון קפטנית אשדוד: "עכשיו תוצאת הסדרה היא 0:0. מתחילים מחדש!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך