מכבי בן אשדוד מול האחרונה בשני

ביום שני (19.45), תצא מכבי בן אשדוד למשחק מול האחרונה בליגה הפועל זיכרון/מעגן (תיכון המושבה מעוף הציפור 1 זיכרון יעקב). אשדוד צריכה לנצח את המשחק, בכדי להישאר צמודה לרמת חן המוליכה. לאשדוד משחק חסר.
פנויה למסירה

מכבי בן אשדוד, רוצה להישאר צמודה לרמת חן המוליכה, בכדי לא לאפשר לה לברוח בליגה. לפני כן צריכה אשדוד, לה משחק חסר, לעבור ביום שני, את העולה החדשה, הפועל זיכרון/מעגן, בחוץ (תיכון המושבה מעוף הציפור 1 זיכרון יעקב), שממוקמת במקום האחרון בליגה. אגב המשחק אמור היה להתחיל בשעה 19.00, אבל לבקשת זיכרון יעקב/מעגן מיכאל המשחק נדחה לשעה 19.45.

באשדוד שתי שחקניות חדשות, ג'ניפר פליישר שחזרה לשחק אחר תקופה ארוכה וקלעה 5 נקודות במשחק מול הפועל עירוני ראשל"צ (48:88 לאשדוד) וכמובן טיפאני הייז, שאמורה להיות שחקנית שתתן את הטון וגם היא שיחקה מול ראשל"צ והוסיפה 11 נקודות. לשתיהן זה היה המשחק הראשון בקובצה.

באשדוד מקווים כי טיפאני ג'קסון תחזור בעוד שבועיים להתאמן בצורה סדירה ואז הקבוצה תראה עוד יותר טוב. במקרה שג'קסון תחזור, מי שתצטרך לעזוב היא באשירה גרייבס, שהובאה לתקופת החלמתה של ג'קסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך