רעננה לפני ונציה

ביום ראשון, תשחק מכבי בן אשדוד, מול רעננה בליגה (19.00, אולם הקריה), אבל הראש יהיה ביום חמישי במשחק הגומלין מול ונציה, בשלב השני של ה"יורוקאפ".
רעננה לפני ונציה

ביום ראשון הגוף יהיה פיזית במשחק מול רעננה, אבל הראש יהיה במשחק ביום חמישי מול ונציה.

בראשון (19.00, אולם הקריה),תאחר קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אשדוד, את רעננה מהמקום השישי, למשחק בליגה. אשדוד בבית ריכה לעבור את המשחק הזה, אבל חסרונה של טיפאני ג'קסון, עלול להשפיע בליגה, כפי שהשפיע במשחק הגביע מול אליצור חולון.

לכך יש להוסיף את העובדה שהראש של הקבוצה יהיה כנראה במשחק מול ונציה, ביום חמישי (18.30, אולם הקריה). זה יהיה משחק הגומלין של השלב השני ב"יורוקאפ". במשחק הראשון נוצחה אשדוד בהפרש של 6 (58:52) ובכדי לעבור את הקבוצה מונציה, היא צריכה לנצח בהפרש של 7 נקודות ומעלה.

באשדוד מאמינים כי ניתן לעשות זאת, אבל לא שוכחים שצריך תחילה לעבור את המשחק מול רעננה בליגה. הליגה היא שנותרה לקבוצה, במיוחד לאור העובדה שהיא הודחה מגביע המדינה בשלב רבע הגמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך