לקראת הפועל ת"א, במוצ"ש, יהוא אורלנד.. ופליירים. מאמן ת"א: "נשיג ניצחון"

במכבי אשדוד מתכוננים למשחק במוצ"ש (21.05, אולם הקריה) מול הפועל ת"א. בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום ממכבי ת"א. יהוא אורלנד יחזור לאחר שנעדר מפתיחת העונה. רעיון שיווקי של הקבוצה, השחקנים חילקו פליירים בקניונים וקראו לקהל להגיע למשחק. באשדוד ניסו השבוע להוריד לחץ מיהונתן שודלבראנד שיפגוש את חבריו לשעבר מהפועל.
מהאנ.בי.אי לקניון. דיונטה גארט, ממכבי אשדוד מחלק בקניון פליירים . (באדיבות אתר הפייסבוק של מכבי אשדוד/באר טוביה)

מכבי אשדוד/באר טוביה, מתכוננת להפועל ת"א, במוצאי שבת (21.05, אולם הקריה), היא תארח את הקבוצה מתל אביב, כשהמטרה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון על מכבי ת"א ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות. כל כך רוצים שאפילו רתמו את השחקנים בכדי…שיחלקו פליירים בקניונים באשדוד ויביאו את הקהל למשחק החשוב הזה.

אייזה סוואן והמשפחה מעניינים אוהדים בקניון. (צילום באדיבות אתר הפייסבוק של מכבי אשדוד/באר טוביה)
אייזה סוואן והמשפחה מעניינים אוהדים בקניון. (צילום באדיבות אתר הפייסבוק של מכבי אשדוד/באר טוביה)

בקבוצה שלחו חלק משחקני הקבוצה שיגיעו לקניונים באשדוד לשכנע אוהדים נוספים להגיע וגם לקרב את הקהל לשחקנים ואת השחקנים לקהילה. בהחלט רעיון שיווקי מצוין. התקווה היא שהשחקנים יצליחו להשפיע על עוד אוהדים להגיע והאולם יהיה מלא והקהל ידחוף את הקבוצה לניצחון מול הפועל ת"א, שמבחינתה מגיעה לאחר ניצחון חוץ באילת.

בקבוצה יש גם מקום לאופטימיות גדולה, כשלראשונה העונה, יחזור לסגל ולפרקט, יהוא אורלנד, שנחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה, לאחר פציעה ארוכה שמנעה ממנו לשחק במדי אשדוד מאז פתיחת העונה.

יהוא אורלנד. חוזר לשחק לראשונה העונה. (צילום: פבל)
יהוא אורלנד. חוזר לשחק לראשונה העונה. (צילום: פבל)

המאמן צביקה שרף, שוחח עם השחקנים לקראת המשחק וסימן שוב את המטרה, לנצח בדיוק כמו מול מכבי ת"א. לשרף ברור ששלושה ניצחונות, יכניסו את הקבוצה למצב שהקבוצה תשנה את פניה ותעבור מקבוצת תחתית לקבוצה עם שאיפות בצמרת.

עוד נקודה מעניינת היא יהונתן שולדבראנד, שחקנה של הקבוצה ששיחק בשנים האחרונות בהפועל ת"א וזה יהיה לו מפגש ראשון מולה. באשדוד ביקשו להוריד פרופיל מהשחקן, לפחות בתקשורת, בכדי למנוע ממנו ככל הניתן את הלחץ מהמפגש המחודש.

להוריד ממנו את הלחץ מהמפגש עם החברים מהעונות הקודמות. שולדבראנד. (צילום: פבל)
להוריד ממנו את הלחץ מהמפגש עם החברים מהעונות הקודמות. שולדבראנד. (צילום: פבל)

בהפועל ת"א באים לנצח. שרון אברהמי המאמן, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "סיימנו את ההכנות למשחק מחר ויחד עם האנרגיות שלכם נבוא להשאיר הכל על המגרש ולהשיג ניצחון נוסף!"

בהנהלת הקבוצה הבהירו כי לא יחולקו הזמנות למשחק מאחר והכירטוס הוא חיצוני ולא ניתן לייצר הזמנות. מחיר הכרטיס יהיה 40 שקלים לחייל/ נוער /פנסיונר/ סטודנט ו-70 שקלים למבוגר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך