כוכבת הילדים ניצי קפיצי משיקה DVD

לאחר שנים של הופעות בכל רחבי הארץ, כוכבת הילדים האשדודית 'ניצי קפיצי' עולה שלב ומשיקה DVD המגולל את סיפור חייה ואהבתה לארץ.
כוכבת הילדים ניצי קפיצי משיקה DVD
ניצי קפיצי

כוכבת הילדים האשדודית ניצן גלאם-אסרף המכונה "ניצי קפיצי" השיקה ביום ראשון האחרון (8/1/17) DVD מיוחד בשם "ארץ ישראל שלי" המציג סיפור אידיאולוגי על אהבת הארץ.
לצידה בסרט מככבת בתה אוריאן בת ה-6 וחצי יחד עם רקדנים ושחקנים נוספים כמו הדר שחף ועודד מנסטר, על הבימוי הופקד אבי דור שאחראי בין היתר ללהיט הילדים הנוסטלגי "הופה היי". ההשקה החגיגית התקיימה בקניון סי-מול בקולנוע 'גלובוס מקס' אל מול 500 איש בהם היו משפחה, חברים וקהל מעריצים שרכש כרטיסים ונהנה מבר מתוקים ופעילות מיוחדת של מנחה הילדים שרון מלכה.

בימים אלו מופיעה גלאם-אסרף (34) המיוצגת בחברת 'זום הפקות' בכל רחבי הארץ עם המופע "ארץ ישראל שלי" ובחנוכה האחרון קיימה סיבוב הופעות גדול, היא מופיעה באירועים פתוחים בקניונים ובמסיבות ימי הולדת פרטיות. אל כל המופעים שלה היא מגיעה יחד עם צוות רקדניות כשגולת הכותרת היא בתה אוריאן המוכשרת המשחקת ורוקדת יחד איתה בכל מופע ומופע ומגשימה את חלומה מגיל כל כך צעיר.

את ה-DVD וכל המופעים שלה מקדישה ניצן לזכרה של אמה דורית גלאם ז"ל שנפטרה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן והייתה שותפה מלאה בדחיפתה של ניצן לתחום הילדים והגשמת החלום ואף כתבה יחד עמה את שיר הנושא של ההצגה.

ניצי קפיצי ובתה אוריאן. צילום: שרון היכל
ניצי קפיצי ובתה אוריאן. צילום: שרון היכל

ניצן מספרת כי מאחורי המופע מסתתר סיפור חייה האמיתי עם שינוי בעלילה – לפני כארבע שנים עזבה את הארץ יחד עם בעלה ושני ילדיה לטובת מגורים ועבודה בארצות הברית. לאחר ארבעה חודשים הבינו שטעו עם המעבר ושבו ארצה, כעבור זמן מה החליטה ניצן להפוך את החיסרון ליתרון ובמופע וב-DVD הסיפור מקבל טוויסט חיובי כאשר ההורים רוצים להגר מן הארץ אך הילדה העקשנית רוצה להישאר בישראל ומצליחה לשכנע אותם ובכך מגיע סוף טוב.
כיום מספרת ניצן כי בעלה עמירם הוא הכוח המניע מאחוריה ומסייע לה בכל התהליך ולמרות הקושי הרב שהיא חווה בעקבות מות אמה היא החליטה להמשיך להופיע ולשמח ילדים בעקבות בקשות רבות מאנשים.

את "ארץ ישראל שלי" ניתן לרכוש בימים אלו אונליין באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק של ניצי קפיצי, בקרוב הוא עתיד לצאת גם לחנויות ואף יכנס לצפייה בטלוויזיה דרך חברות YES  ו-HOT.

השקת ה-DVD של ניצי קפיצי. צילום: שרון היכל
השקת ה-DVD של ניצי קפיצי. צילום: שרון היכל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך