עיצוב שולחן מתוקים למסיבה

כיצד ניתן לעצב שולחן מתוקים למסיבה מבלי להגיע להוצאה מוגזמת? ריכזנו עבורכם טיפים פשוטים שיסייעו לכם לצלוח את המשימה שלב אחר שלב.
עיצוב שולחן מתוקים למסיבה
חד פעמי ועוד

כמעט בכל מסיבת יום הולדת או ברית/ה ניתן לראות לאחרונה בר מתוקים מושקע. לא לכולם יש את היכולת או הרצון להשקיע במעצב חיצוני ולכן ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים שיסייעו לכם לצלוח את המשימה.

שלב ראשון – קונספט
כמו בכל אירוע, שולחן המתוקים הוא מוקד העניינים. עוד לפני שניגשים אל חנות הכלים יש צורך לחשוב ולבחור את הקונספט המתאים לאירוע. איזה צבעים יאפיינו את השולחן? האם תהיה דמות מרכזית כמו הלו קיטי או מיקי מאוס שתקשט אותו או שתעדיפו שולחן נקי מדמויות וציורי ילדים? ברגע שתהיו סגורים על הקונספט יהיה לכם קל יותר לבחור את האביזרים ותוכלו לחסוך הרבה כסף ולא להתפזר ולהסתנוור מההיצע המוצג בחנות.

שלב שני – סוג הממתקים
בחנויות הממתקים ניתן למצוא כיום מבחר עצום של סוגים, החליטו מראש בעד איזה סוג אתם – שוקולדים, ממתקי גומי, ממתקים מפוזרים או אריזות אישיות לכל אורח? על מנת להציג שולחן עשיר ומעניין רצוי לשלב מספר סוגים של ממתקים אך לא להפריז על מנת שהשולחן לא יראה עמוס ומבולגן.

שלב שלישי – כלי הגשה
רצוי לשלב בין כמה סוגים של כלי הגשה בגבהים שונים, הכלים צריכים להיות שקופים על מנת שכולם יוכלו לראות את תכולתם. שימו לב לשים את הכלים הגבוהים יותר מאחור ואת הנמוכים בקדמת השולחן על מנת שלא יסתירו אחד את השני.

דגשים חשובים נוספים הם – לא לשים כלי זכוכית על מנת שלא יפלו וישברו (בעיקר אם מדובר במסיבה לילדים קטנים) ולא לשים כלים גבוהים מדי שיקשו על האורחים להגיע ולקחת מהם.

שלב רביעי ואחרון – תפאורה
מעבר לשולחן מושקע, על מנת לתת למסיבה את מלוא הכבוד – רצוי להשקיע גם בדברים נוספים כמו בלונים, קישוטים לקירות ולכיסאות, מפות מתאימות לשולחנות ועוד. זכרו – קונספט השולחן הוא שקובע גם על שאר מראה החדר מבחינת הצבעים והאווירה, אל תערבבו בין עולמות שונים.

ייעוץ וכלים מיוחדים לשולחן מתוקים ולאירועים נוספים ניתן להשיג בחנות 'חד פעמי ועוד' – רחוב מרטין בובר 1, אשדוד | 08-8530306.

סוכריות לקישוט. חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
סוכריות לקישוט. חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
שוקולדים לקישוט. חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו
שוקולדים לקישוט. חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך