קארמייל בסגל להרצליה, השחרור של נואלס לא הגיע

אחרי פגרת הגביע בשבוע שעבר, ייפתח במוצאי שבת המחזור ה-11 בליגת העל בכדורסל באולם היובל, כאשר בני הרצליה תארח את מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה (18:30, שידור ישיר בערוץSPORT5). אשדוד החתימה שני זרים, פרסטון נואלס וג'קי קארמייקל. קארמייקל החתום לחוזה על תנאי (יעבור בדיקות מקיפות), בסגל. נואלס לא יוכל לשחק כי השחרור שלו טרם הגיע.
קארמייקל ונואלס הגיעו למכבי אשדוד/באר טוביה. לא ברור אם ישחקו מול הרצליה בשבת

אחרי פגרת הגביע בשבוע שעבר, ייפתח במוצאי שבת המחזור ה-11 בליגת ווינר סל באולם היובל, כאשר בני הרצליה תארח את מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה (18:30, שידור ישיר בערוץSPORT5, שופטים: ארז גוריון, צחי הבדלי, ניר קרן). אשדוד החתימה את פרסטון נואלס עד תום העונה ואת ג'קי קארמייקל על חוזה מבחן לחודש, אך בעוד קארמייקל  יערוך בכורה, הגארד לא נרשם עדיין בגלל שהשחרור הבינלאומי שלו טרם התקבל.

מכבי אשדוד  קטעה את רצף ההפסדים בו החזיקה עם ניצחון חוץ חשוב במיוחד על מכבי קריית גת, 77:79. הניצחון נתן לחבורה של מאיר טפירו אוויר לנשימה, עם מרחק של שתי נקודות מקריית גת האחרונה וניצחון כפול עליה. אצל אשדוד, הברומטר המובהק של התקופה האחרונה הוא אדם אריאל. בשני הניצחונות האחרונים של הקבוצה, קלע קפטן אשדוד שיא קריירה של 18 נקודות. שחקן מפתח נוסף יהיה כרגיל יפתח זיו, שפרץ בעונה שעברה במדי בני הרצליה ופוגש אותה לראשונה מאז עזיבתו.

 

בכל משחקי ליגת ווינר סל במהלך חג החנוכה יתקיימו טקסי הדלקת נרות בהשתתפות הקפטנים ויושבי ראש של הקבוצות. בנוסף, בהפסקה שבין הרבע הראשון לשני במשחקים יחלקו המעודדות מטבעות שוקולד לילדים בקהל. בתוך כך, מבצע "סבא/תא + נכד/ה"  של המשרד לשוויון חברתי ומנהלת הליגה בכדורסל נמשך ואזרחים ותיקים ונכדיהם יכולים לרכוש כרטיס משותף ב-30 שקלים בלבד לכל משחקי ליגת ווינר סל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך