מכבי בן בנות אשדוד רוצה לעלות לשתיים

קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד רוצה לעלות ל-0:2 בסדרת הגמר סל. אשדוד תשחק מול מכבי ר"ג בחוץ, בשני (19.00). ניצחון יביא אותה מרחק משחק אחד מהתואר.
דניאל אדאמס משמאל. (צילום: באדיבות ליגת העל בכדורסל נשים)

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי עירוני רמת גן תארח בשני, (שעה  19:00 שידור ישיר בחמש פלוס) את מכבי בן בנות אשדוד למשחק מספר 2 בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. במשחק הראשון בסדרה ניצחה מכבי בן בנות אשדוד 63:79 את מכבי עירוני רמת גן ועלתה ליתרון 0:1.

אשדוד שלטה לאורך כל המשחק ונהנתה מ-21 נקודות ו-15 ריבאונדים של דניאל אדאמס ו-5 שלשות של ירדן דנן.  הספסל של אשדוד בלט עם 20 נקודות לעומת 8 נקודות בלבד של רמת גן. שחקנית מכבי עירוני רמת גן עדן רוטברג, שנעדרה ממשחק מספר 1, אמורה לחזור ולשחק ואולי לעשות את ההבדל.

ניתוח סטטיסטי של המשחק הראשון בסדרה מציג את הנתונים הבאים: אחוזי הקליעה של אשדוד ל-3 נקודות עמדו על 50% מול 25% של רמת גן. אחוזי הקליעה של אשדוד ל-2 נקודות עמדו על כ-54% לעומת כ-44% של רמת גן. אשדוד הצטיינה גם במשחק הקבוצתי ורשמה 20 אסיסטים לעומת 8 של רמת גן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך