לאחר ישיבה בעירייה פגישה היום עם טפירו

ביום ראשון נערכה פגישה של אנשי אשדוד/באר טוביה עם עירית אשדוד. על הפרק התקציב לעונה שהסתיימה ולזו של העונה הבאה. בתום הפגישה ולאחר ההבנות התקציביות שהושגו, החלו באופן רשמי ההכנות לעונה הבאה. היום, שני, צפויה פגישה עם המאמן מאיר טפירו. כולם רוצים בהמשך ההתקשרות, אבל זה תלוי עד כמה הצדדים יתפשרו.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

זהו ההכנות יוצאות לדרך. בתום פגישה אתמול שנערכה בעיריית אשדוד, נפתחו באופן רשמי הכנותיה של כמבי קפלן אשדוד/באר טוביה. היום, שני, כבר אמורה להיערך פגישה עם המאמן מאיר טפירו, על האפשרות להאריך את חוזהו.

אנשי הקבוצה לא היו סגורים עדיין על ההכנות עלונה הבא, מאחר והיו צריכים לסגור את תקציב העונה שעברה לפני שיפתחו ההכנות לעונה הבאה. כולם חיכו לפגישה החשובה עם אנשי עיריית אשדוד. לבסוף יצאו אנשי אשדוד עם הבנה שניתן לפתוח את העונה. כמו שזה נראה המנהלת צריכה להעביר עוד 800 אלף שקלים והעירייה תעביר כ-300 אלף. יתרת הגרעון תכוסה בהלוואה. כך שניתן לצאת לדרך.

הפגישה הראשונה כאמור היא עם מאיר טפירו המאמן. לטפירו הסכם לעונה פלוס עונה פלוס עונה. המשמעות אשדוד יכולה לעצור בכל עונה את חוזהו. טפירו שהצליח בקבוצה, בוודאי בשנתו הראשונה, רוצה להמשיך. לא רק כי לא ברור מהיכן תבוא ההצעה, למרות שהיא יכולה להגיע, אלא שהוא אוהב את המקום באשדוד ורוצה להמשיך לצבור ניסיון.

כמו שזה נראה לא הולך להיות מ"ומ פשוט. אומנם גם באשדוד רוצים את המאמן, אבל לא ברור אם השכר שלו יהיה דומה לזה של העונה הקודמת. באשדוד מבינים כי הם חייבם אולי לקצץ בשכר כולל השחקנים ולכן אם תהיה התפשרות מצד שני הצדדים, הרי שטפירו ימשיך.

השלב הבא יהיה לנסות להשאיר שחקנים. ייתכן כי תוער הצעה לג'יק כהן וצ'ייס סיימון מצטייני העונה שעברה. אבל כמו שזה נראה הם עשויים לקבל הצעות גבוהות יותר מקבוצות אחרות. לשניים אין חוזה לעוד עונה. אבל אשדוד, ובצדק, תנסה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך