הצעה באיגוד הכדורסל – קנס לקבוצה על אוהד בלי חולצה

באיגוד הכדורסל מתגבשת הצעה, לפיה אוהד שיוריד חולצה במהלך משחק, יביא להעמדה לדין של קבוצתו. באיגוד רוצים להלחם בתופעה הזו. ההצעה תוגש לאיגוד לאישור בעוד שבוע. אם תאושר מדובר בהחלטה תקדימית והשאלה תהיה האם ההתאחדות לכדורגל תצטרף אף היא ליוזמה?

תתחילו אולי להתרגל. אין להוריד חולצות במשחקי הכדורסל יותר. הצעה מהפכנית באיגוד הכדורסל, עשויה להביא לקיצה של התופעה שבה אוהדי כדורסל מורידים חולצה ביציע. מחזה שהפך לשכיח באולמות הכדורסל וגם הכדורגל. תופעה שיש עליה ביקורת לא מעטה.

עורכת הדין, רונית אמיר יניב, היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, גיבשה הצעה לתקנה חדשה ולפיה הורדת חולצה תהווה עבירת משמעת, ודינה יהיה העמדה לדין בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של הקהל. ההצעה תובא לאישור הנהלת איגוד הכדורסל שתתכנס ב-29.12, בעוד שבוע בדיוק.

אגב באיגוד הכדורסל דווקא תומכים בכך ואחד הגורמים באיגוד אמר: "מדובר ביוזמה מעניינת. אנשים מורידים חולצות, לפעמים גם המכנסיים קצת צונחות למטה, והמראה שמתגלה הוא לא אסתטי בלשון המעטה. לא את זה באים אוהדי הכדורסל לראות במגרשים".

אוהדי מכבי אשדוד דווקא שומרים על קוד לבוש. מעכשיו יהיו חייבים כולם? (צילום: פבל)
אוהדי מכבי אשדוד דווקא שומרים על קוד לבוש. מעכשיו יהיו חייבים כולם? (צילום: פבל)

אם ההצעה של עוה"ד אמיר יניב תתקבל, הרי שמדובר בהחלטה תקדימית בישראל ויהיה מעניין לראות כיצד יגיבו איגודים אחרים ובמיוחד ההתאחדות לכדורגל והאם גם היא תצטרף ליוזמה ותביא לתופעה השנויה במחלוקת?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך