הנשים ברעננה הגברים באילת

בשני בערב, יישחקו שתי קבוצות הכדורסל הבכירות של אשדוד, בגברים ובנשים. הנשים, עם מאה אחוזי הצלחה בכל המפעלים, יצאו למשחק חוץ מול רעננה (19.00, היכל הפרחים) מהמקום השישי. הגברים לאחר 2 הפסדים רצופים, יצאו למשחק חוץ קשה מול אילת (20.15, אולם בגין), לה מאזן דומה לזה של אשדוד.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

הנשים רוצות להמשיך עם מאה אחוזי ההצלחה והגברים רוצים לעצור את רצף, ההפסדים משני המשחקים האחרונים. זה מה שמצפה לנו בשני, בערב הכדורסל של אשדוד. קבוצת הנשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תצא לרעננה למשחק שעל הנייר היא צריכה לנצח והגברים, מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, למשחק מול אילת, בחוץ, משחק קשה מאוד.

קבוצת הנשים עם 100 אחוזי הצלחה, בליגה ובאירופה. בליגה אשדוד עם שני ניצחונות מתוך שני משחקים. אשדוד לא אמורה להיתקל בבעיות במשחק החוץ (19.00, אולם הפרחים) מול רעננה. רעננה נמצאת במקום השישי והיא לא "בליגה" של אשדוד. ייתכן כי המאמן עדן ענבר, ייתן אפשרויות לשחקניות רבות, בכד שינוחו לפני המשחק בחמישי באירופה מול סירנוס קובנה, במסגרת היורקאפ.

אצל הגברים המצב שונה. אשדוד שיצאה כבר לאילת, תפגוש את הפועל אילת (20.15, אולם בגין), שנמצאת במצב דומה לאשדוד בליגה. לשתי הקבוצות אותו מאזן של ניצחונות (3) והפסדים (5). שתיהן רוצות לצאת מהתחתית. ייה משחק לא פשוט. אשדוד לאחר 2 הפסדים בליגה והיא לא רוצה לצבור את ההפסד השלישי שעלול להכניס אותה לבעיה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך