מכבי בן אשדוד בשלב הבא "ביורקאפ"

עכשיו זה גם רשמי. קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, בשלב הבא ביורוקאפ, לאחר ניצחון 50:63 על ספרטק מוסקבה. ניצחון במשחק הבא, מול סירונס מקובנה, יבטיח לה את המקום הראשון בבית. שי דורון בלטה על 22 נקודות.
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

מעכשיו זה לא רק מעשי, זה גם רשמי. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, בשלב הבא של "היורקאפ" בכדורסל נשים, לאחר ניצחון בייתי 50:63 על ספרטק מוסקבה, השלישית בבית. ניצחון במחזור הבא, בחמישי הבא, בקובנה מול סירונס ואשדוד תסיים במקום הראשון בבית שלה, בית.

זה לא היה פשוט. שחקניות מוסקבה, פעם אחת הקבוצות הגדולות באירופה בכדורסל נשים, ידעו שאם הן רוצות לסיים באחד המקומות הראשונים בבית, הן חייבות לנצח את המשחק הזה. המשחק היה צמוד וברבע האחרון אשדוד ברחה עם 22 נקודות מול 15 של הרוסיות וזה שלח את בנות סםרטק שנלחמו לאורך כל המשחק, עם הפסד הביתה.

זה היה המשחק של שי דורון עם 22 נקודות ליגה וטיפאני ג'קסון הוסיפה את 15 הנקודות לה. אבל היה זה גם משחקה הראשון של הזרה החדשה, טאמיקה ג'ונסון שקלעה 7 נקודות, אבל בעיקר צוברת דקות משחק עם קבוצתה החדשה.

אשדוד ניצחה עד כה בכל משחיקה. יש לה מאה אחוזי הצלחה בארבעה משחקים מתוך ארבעה. ניצחון נוסף והיא תסיים כאמור ראשונה. אבל אשדוד רוצה לנצח את שני המשחקים מאחר ובסיבוב הבא המיקום של 16 הראשונות ייקבע גם מול מי יישחק הראשונה מול ה-16, השנייה מול ה-15 וכן הלאה.

קלעו לאשדוד: דורון 22, ג'קסון 15, לויצקי 10, פאריס 5, ג'ונסון 7, אבדי ושפיר 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך