מכבי בן אשדוד החליפה את הייטאוור

אליסון הייטאוור סיימה את דרכה בקבוצת מכבי ״בן״ אוצר השקעות לא הצליחה להחלים מהפציעה בברך. מי שתחליף אותה זאת טאמיקה ג'ונסון עם עבר מאוד עשיר בWNBA ובקבוצות גדולות באירופה ובמסגרת היורוליג.

אליסון הייטאוור  סיימה את דרכה באלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, קבוצת מכבי ״בן״ אוצר השקעות  והקבוצה כבר מצאה לה מחליפה. טאמיקה ג'ונסון. הייטאוור ששיחקה לפני יותר שמנה בקבוצה, חזרה העונה, אבל כל הזמן עניין פציעתה לפני יותר משנה, לא ירד מסדר היום.

הסיבה מבחינת הקבוצה היא כאמור, מאחר השחקנית לא הצליחה להחלים מהפציעה בברך. בקבוצה המתינו להחלמתה ולבסוף בשלב המשחקים הראשון באירופה, כשאשדוד כבר בשלב השני, הוחלט לשחררה. אליסון ידעה על הכוונה להחליפה.

מי שתחליף אותה זאת טאמיקה ג'ונסון עם עבר מאוד עשיר בWNBA ובקבוצות גדולות באירופה ובמסגרת היורוליג. בקבוצה מקווים כי השחקנית החדשה עם הניסיון הגדול, יכולה לעזור בשלבים המתקדמים של "הירוקאפ" באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך