יוצאים לקמפינג? 3 דברים שאסור לשכוח לקחת איתכם

קמפינג הוא בילוי נהדר למשפחות, הורים לילדים וקבוצות חברים. עם זאת, התנאי החשוב ביותר להצלחת הקמפינג הוא היערכות נכונה על בסיס ציוד מתאים. הנה 3 דברים שאסור לשכוח
יוצאים לקמפינג? 3 דברים שאסור לשכוח לקחת איתכם

ישראל היא מדינה מושלמת לקמפינג. בכל רחבי הארץ אפשר למצוא אתרי קמפינג מסודרים שמנוהלים על ידי רשות שמורות הטבע והגנים, וניתן גם לאתר מסלולים פחות ידועים שמשלבים בין מקומות לינה ופלאי טבע. הקמפינג מהווה בפני עצמו בילוי נהדר עבור משפחות, הוא מתאים להורים עם ילדים קטנים וגדולים והוא נחשב לפעילות אטרקטיבית עבור קבוצות חברים.

מצד שני, הצלחת הקמפינג תלויה בצורה מוחלטת בציוד שעמו מגיעים לשטח. ציוד קמפינג איכותי משדרג את החוויה, בעוד חוסרים גורמים עוגמת נפש ופוגעים בהנאה. הנה למשל 3 דברים בסיסיים שפשוט אסור לשכוח:

  1. אוהל

השקיעו באוהל איכותי שיאפשר לכם לעבור את הלילה בשקט ובתנאים נעימים. ישראל היא אמנם מדינה עם אקלים ים תיכוני יציב יחסית, אבל קחו בחשבון שבשעות הלילה הטמפרטורות נוטות לצמוח ורק בבוקר הן עולות בחזרה. הפתרון לכך הוא אוהל עם בידוד תרמי איכותי, אוורור ואפשרות לסגירה הרמטית מפני חדירת מזיקים ולצורך שמירה על פרטיות.

הוצאה חד פעמית של כמה מאות שקלים בלבד תאפשר לכם להשיג אוהל שילווה אתכם למשך שנים. בנוסף, כדאי להשקיע באוהל איכותי כי סביר להניח שגם הילדים ישתמשו בו כשיגדלו.

  1. אוכל ושתייה

התאימו את כמות האוכל, השתייה הקלה והשתייה החמה למספר ימי הקמפינג. התייעצו עם אנשי מקצוע או חברים מנוסים בכל מקרה של דילמה והתלבטות, וחלקו את המשימות בין האנשים שמגיעים איתכם לשטח. כמו כן, קחו בחשבון העדפות ספציפיות של הילדים וחשבו גם ארוחת בוקר, צהריים, ערב ונשנושים.

מומלץ לגוון בין סוגי ארוחות. אפשר למשל לבסס את ארוחת הבוקר על מוצרי חלב, את ארוחת הצהריים על בשר ואת הערב על דגים. מי שצמחוני או טבעוני גם צריך לדאוג לציוד מתאים ולאחסן אותו בתנאים נכונים.

  1. פתרונות הצללה

סביר להניח שתבלו חלק ניכר מהקמפינג בישיבה בתנאי שטח. אל תסמכו על זה שתוכלו למצוא מקום ממש מתחת לעץ שגם מטיל צל, ופשוט הגיעו עם פתרונות הצללה מתאימים. אפשר למשל לרכוש צלייה נפתחת או להגיע עם שמשיה ייעודית. פתרונות הצללה מן הסוג הזה מתאימים לכל אורך השנה והם חשובים גם בחורף.

גם בפתרונות הצללה מומלץ להשקיע במוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. זכרו שמה שזול עולה ביוקר, ואל תתפשרו על הצל של המשפחה והחברים. עם זאת, בהחלט תוכלו לחסוך בהוצאות על ידי חלוקת משימות מסודרת. בדקו האם למישהו שמגיע לקמפינג יש שמשיה או צלייה וכך תדעו האם באמת צריך לרכוש אותן מראש, או רק לדאוג להקמתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך