המשכן לאמנויות הבמה מציג את עונת המנויים החדשה

גם השנה, לצד מופעים רבים של בידור, מוסיקה, מופעי אמנים גדולים מהארץ ומח"ול ופסטיבלים, מציעים במשכן לאמנויות הבמה סדרות מנויים המביאות את מיטב אירועי התרבות בתחומיה השונים אל פתח ביתנו
המשכן לאמנויות הבמה מציג את עונת המנויים החדשה
להקת בת שבע במופע "שלוש" תופיע במסגרת טריו מחול

צלילי מדיטרנה נדמו, וכבר נפתחה ההרשמה לעונת המנויים 2016-2017 של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד. זו השנה החמישית שהמשכן והמנכ"ל מוטי מלכא, מציגים תרבות ללא הפסקה, וקוראים לתושבים "להתרגש… ולהתרגש שוב". אשדוד הממצבת עצמה בין הערים המובילות בארץ בהיצע תרבותי מגוון, רב-תרבותי ואיכותי, מציעה לתושביה ואף לתושבי חוץ פעילות עניפה. גם השנה, לצד מופעים רבים של בידור, מוסיקה, מופעי אמנים גדולים מהארץ ומח"ול ופסטיבלים, מציעים במשכן לאמנויות הבמה סדרות מנויים, ביניהן סדרת התיאטרון, סדרת הקלאסית הגדולה, טריו הצגות ילדים, טריו מחול, מועדון הזמר העברי, סדרת החיים הטובים, סדרת הערים המרתקות בעולם, סדרת הקולנוע "חיים בסרט", וכמובן מקומה של האנדלוסית הישראלית אשדוד אף הוא מובטח.

מה הכינו לנו במשכן? בסדרת התיאטרון "6 פלוס 1", תצפו בשש הצגות קבועות ועוד הצגה אחת לבחירה. בסדרה תצפו מנובמבר 16' ועד יוני 17' בהצגות "מה עושים עם ג'ני", של תיאטרון הבימה, "שעה של שקט" ו"השחקנית" של תיאטרון בית לסין, "על האש" ו"ארוחת טעימות" של תיאטרון הקאמרי ו"גרין מייל" של תיאטרון באר שבע.

"מה עושים עם ג'ני" היא קומדיה בכיכובה של ליא קניג על כל אחד מאיתנו: על צעירים החיים בהכחשה ופחד מפני הזקנה האורבת להם, ועל זקנים המתעקשים על רוח הנעורים וההרפתקנות שעדיין בוערת בהם. "שעה של שקט" היא קומדיה מבריקה בכיכובו של ששון גבאי על הקלות הבלתי נסבלת שבה נסדקות ההגנות של חיינו. "השחקנית" בכיכובה של נטע גרטי היא קומדיית מתח מחתרתית פרי עטו של גור קורן ובבימויו של גלעד קמחי, שהצגתם "המוגבלים" זכתה בפרס התיאטרון "הקומדיה של השנה" והגיעה למשכן כהצגה בסדרה בעונה הנוכחית.

ההצגה "על האש" זכתה בשני פרסים בפרס התיאטרון הישראלי לשנת 2015, ובה חוזר המחזאי דרור קרן, יליד עמק יזרעאל, אל מחוזות ילדותו. ב"ארוחת טעימות" נחשפים הקרעים בחברה הישראלית, וב"גרין מייל", דרמת מתח אפלה וסוחפת על פי ספרו של סטיבן קינג, נחשפים אל אגף ההוצאה להורג בכלא בארה"ב בזמן תקופת השפל הגדול. בסדרת "הקלאסית הגדולה" יארח המשכן מאוקטובר 16' ועד יוני 17' קונצרטים של התזמורות הטובות בארץ עם סולנים ומנצחים מובילים מהארץ ומהעולם.

e5656

בקונצרט "בראשית" תופיע תזמורת קמראטה ירושלים עם מקהלת "אווה סול" מלטביה. "ציפור האש" הוא קונצרט של התזמורת הסימפונית טביליסי מגיאורגיה, "יצירת מופת" מביאה לבמה את התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו של ואג פפיאן, ובמסגרת הפסטיבל הבינלאומי טלין – תל אביב 2017 בשיתוף פעולה עם שגרירות אסטוניה, תופיע באשדוד התזמורת הקאמרית הישראלית, חמישה סולנים ומקהלה של 50 זמרים. "מעולם החדש" הוא קונצרט של התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור בניצוחו של פאולו קריניאני מאיטליה ועם נגן הפסנתר מישראל בוריס גילטבורג. בקונצרט "קרנבל בוונציה", תארח התזמורת הסימפונית אשדוד את נגן החצוצרה סרגיי נקריאקוב (רוסיה-צרפת). "כרמינה בוראנה" היא הפקה של 120 משתתפים. התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור בניצוחו של חן צ'ימבליסטה ומקהלה בת 50 זמרים ואנסמבל כלי הקשה מאוניברסיטת דלאוור ארצות הברית, ינגנו יצירות בקצב הטנגו.

את הסדרה יחתום הקונצרט "מנגנים רוקדים וחוגגים" של התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו של יניב עטר (ישראל-ארה"ב) ועם סולן הגיטרה יורם זרביב. בסדרת "חיים בסרט", המשלבת סרטים והרצאות בזק, יוקרנו מאוקטובר 16' ועד מאי 17' הסרטים "באבא ג'ון", דרמה שייצגה את ישראל באוסקר הזר, דוברת פרסית ברובה, ובמרכזה מתחים בין-דוריים. "ציפורי חול", קומדיית מתח שחורה שגיבוריה הם ניצולי שואה. "חתונה מנייר", שמספר על, חגית, צעירה עם לקות שכלית קלה, שעובדת במפעל לנייר טואלט וחלומה הגדול ביותר הוא להתחתן.
"ילד טוב ירושלים", קומדיה רומנטית ישראלית, "המילים הטובות", דרמה על שלושה אחים היוצאים למסע בעקבות סוד גדול מן העבר ו"ההר" מספר על משפחה המתגוררת בבית הקברות היהודי שמשתרע על הר הזיתים שבירושלים. בסדרת הערים המרתקות נערוך מסע מוזיקלי לערים היפות בתבל. הסדרה מעלה מופעים עם מיטב המבצעים בשילוב הרצאות ומופעים אורקוליים את מיטב הלהיטים, השירים והפולקלור המוזיקלי של היפות בערי העולם. בעונה זו, בחמישה מפגשים מסוף אוקטובר 16' ועד אפריל 17' נבקר בבואנוס איירס בקצב הטנגו, במנהטן בין צ'לסי לווילג', בוונציה וקרנבל המסכות, בין אמסטרדם לפריס, ובודפשט והדנובה הכחולה. סדרת טריו מחול תארח את "סוסים בשמיים" של להקת המחול הקיבוצית, "שלוש" של להקת בת שבע ואת "ורטיגו 20" של להקת המחול ורטיגו. גם לילדים יש סדרת טריו ובה יופיעו אחרי הצהרים "אריה הספריה", "אי המטמון", ו"האגדה על מולאן".

וללא קשר לסדרות, בחודשי הקיץ מועלות הצגות ילדים רבות: "פסטיפאן הפתעה בחופשה", "כספיון הדג הקטן", "קופיקו", "חגיגה בחווה", ו"כפתור האור". לילדים ולמשפחות חובבות מוזיקה קלאסית מציעה הסדרה "צלילי הקסם" עם ניצה שאול שלושה מופעים בדצמבר, בפברואר ובמאי: "אש גיטרות ופלמנקו", "פרגינט – שלג טרולים ולילות לבנים" ו"האופרה בסטיין ובסטיינה".

ומה עם גיל הזהב? גם השנה "סדרת החיים הטובים" מציעה לכם שישה מפגשי בוקר של כיף, עם ששי קשת ויונה אליאן, יוסי אלפי מספר הסיפורים, ההצגה "שוקו וניל" של התיאטרון העברי, המופע "שלושתנו" עם חנן יובל, אורי הרפז ודורית ראובני ומופע יחיד של טוביה צפיר.
רוצים לדעת עוד? באתר הבית של המשכן לאמנויות תמצאו את האפשרות ליצור קשר ולקבל מידע על העונה החדשה, ואפשר גם להתקשר לטלפון 08-9568111.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך