הנציגה שלנו בערוץ האופנה

בוגדנה רבינסקה מאשדוד (27) מככבת בסרטונים בערוץ האופנה היוקרתי FASHION TV, וגם הצטלמה למגזין פלייבוי באוקראינה
הנציגה שלנו בערוץ האופנה
צילומים: גרגורי זריצקי

קודם כל, פרט חשוב לכל הגברים שקוראים את הכתבה הזו – בוגדנה רבינסקה נשואה… באושר. נכון, זה קצת לא מסתדר עם התמונות החשופות והאומץ הבלתי רגיל שהיא מפגינה מול המצלמה, אבל בוגדנה מאוד אוהבת את בעלה קוסטנטין, המבוגר ממנה בכמה וכמה שנים, והוא יושב לצידנו במהלך הראיון שקיימתי עימה בביתם ברובע הסיטי.

את בוגדנה הכרתי דרך התמונות המיוחדות של גרגורי זריצקי. הוא צילם אותה על חוף הים באשדוד, העלה לפייסבוק, ואי אפשר היה לפספס את הצעירה יפת החן שיודעת היטב את העבודה מול המצלמה. היא גם לא מפחדת מתמונות נועזות, כאלה שלא מותירות מקום לדמיון, למרות שיש לה קווים ברורים: "אני מוכנה להצטלם כרגע רק בטופלס. זה יפה, חושני ואומנותי ולא רואה בזה משהו רע", היא אומרת בחצי חיוך ביישני.

bogdana2

בוגדנה נולדה באוקראינה, סמוך לים השחור, והיא מעידה על עצמה כאחת שמכורה לים, לכן בחרה לגור באשדוד. היא למדה כלכלה והספיקה לסיים תואר ראשון בגיל 21 לפני שעלתה לארץ הקודש. בארץ היא הכירה את בעלה דרך הפייסבוק (השדכן מספר 1 בעולם…), והם גרים באשדוד שלוש שנים בדירה קטנה ברובע הסיטי. בוגדנה מאוד אוהבת אופנה ובביתה הצנוע היא שוקדת על יצירת בגדים אופנתיים אותם היא מוכרת דרך האינטרנט והפייסבוק. "אני חולמת לפתוח ליין אופנתי על שמי, במחירים זולים לכל כיס, כדי שכל אחת תוכל להתלבש הכי יפה מבלי להוציא אלפי שקלים. כרגע אני מתחילה בקטן, כל יום מנסה לתפור משהו חדש, וזוכה לתגובות טובות מהרבה מאוד נשים. זה מחמם את הלב ועושה חשק להמשיך וליצור באהבה", היא אומרת. כמו כן בוגדנה יוצרת תכשיטים מכסף ואבני ענבר, וגם כאן זוכה להצלחה מרשימה.

בוגדנה החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בדרך מקרית לפני חמש שנים לערך. חברה טובה שלה רכשה מצלמה וביקשה ממנה לעשות "טסט" בצילומים ראשונים בחוף הים באשדוד. בוגדנה חסרת הניסיון הגיעה חדורת התלהבות והתוצאה הייתה מרשימה. "אתה יכול לראות בסלון שלנו את התמונה הזו מהצילומים של החברה שלי, משם הכל התחיל, לכן אני אוהבת את התמונה הזו", אומרת בוגדנה.

bogdana3

מככבת במגזין פלייבוי באוקראינה
משם בוגדנה עלתה על מסלול המראה בעולם הדוגמנות. היא הבינה את הפוטנציאל הגדול שגלום בהופעתה החיצונית, וגם הבינה שתמונות חשופות יעזרו לה לפתוח דלתות. לאחר מספר חודשים היא קיבלה הצעה להצטלם במגזין האופנה הנחשב ברוסיה "מקסים", מגזין שהוא שווה ערך לפלייבוי במדינה הגדולה. "זה היה מרגש מאוד להצטלם לצד דוגמניות נחשבות, וזו הייתה פעם ראשונה שהסכמתי להצטלם טופלס. בהתחלה הייתי קצת לחוצה אבל מהר מאוד השתחררתי והתוצאות היו מדהימות".

זמן קצר לאחר מכן הגיעה הצעה שאי אפשר היה לסרב לה. מגזין פלייבוי באוקראינה הזמין את בוגדנה ליום צילומים, והיא כמובן נענתה בחיוב וזכתה למחמאות רבות על התוצאה הסופית. בהמשך בוגדנה כיכבה בקמפיינים של "קרייזי ליין, ו"בוניטה" כאן בישראל.
השיא מבחינתה הגיעה בזמן שהיא הצטלמה להפקת אופנה יוקרתית במלון "דן פנרומה", שהוקרנה פעם אחר פעם בערוץ האופנה הכי נחשב בעולם FASHION TV. "כל דוגמנית חולמת להופיע בערוץ האופנה, ואני שמחה שהצלחתי להגשים את החלום הזה בגיל צעיר. אני כבר זוכה לקבל הצעות לצילומים נוספים, וזה אמור לצאת לפועל בחודשים הקרובים".

למרות הצעות רבות שמונחות על שולחנה, בוגדנה מעדיפה בשלב הזה לעבוד בצורה עצמאית. "אני נשואה, יש לי חיים משלי בכל מה שקשור לבגדים שאני תופרת ולתכשיטים שאני מייצרת, ואני רוצה לעבוד לפי הנוחות שלי, ולא לפי תכתיבים שאני אקבל. אולי בעתיד זה ישתנה, אבל בינתיים טוב לי ככה", מסכמת בוגדנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך