שחקנית מכבי בן אשדוד לייני סלווין פרשה על מנת להקים משפחה

לא רבים יודעים אבל לייני סלווין, 35, שחקנית קבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, פרשה ממשחק בכדי להביא משפחה ואף ללדת. השחקנית שהצטרפה במהלך העונה הצטרפה לאשדוד ודחתה את הניסיונית ללדת. אבל היה ברור כי בתום העונה היא תפרוש למטרה אחת – לידה והקמת משפחה.
אלופת המדינה

בתום משחק גמר האליפות של מכבי בן אשדוד מול מכבי רמת חן, הזמינה הקפטנית שי דורון את לייני סלווין רכזת הקבוצה, להניף איתה את צלחת האליפות לאות מחווה על פרישתה של סלווין 35, ממשחק. גם הקהל קרא בשמה של סלווין, שתשתתף בהנפה. מחווה מרגשת, שגרמה גם לה להזיל דמעות.

אבל לא רבים ידעו מה עומד מאחורי הפרישה של סלווין, שהייתה אחת השחקניות היהודיות הטובות ששיחקו בישראל ובנבחרת ישראל. סלווין רצתה להיכנס להריון ללדת ולהקים משפחה.

במכבי אשדוד ידעו על המחשבה הזו כשהחתימו אותה במהלך העונה שעברה. סלווין דחתה מסיבותיה שלה את הניסיונות ללדת וחתמה בקבוצה עד לתום העונה. אלא שהיה ברור לכולם כי בתום העונה היא לא תמשיך ותחזור לביתה שבמיאמי עם בן זוגה הנוכחי ששיחק, אף הוא שחקן כדורסל ששיחק בעבר במגדל העמק.

באשדוד קיבלו בהבנה ובאהבה את הבקשה כשחתמה ולכן לא הופתעו כשהודיעה להם כי היא פורשת. עכשיו סלווין עושה מאמצים להרחיב את המשפחה וללדת. באשדוד מקווים כי בעונה הבאה היא תגיע לכאן כאורחת עם התינוק/תינוקת שלה. סלווין עצמה לא רצתה להגיב לפניתנו, אבל אישרה את הסיפור.

סלווין הגיעה לארץ בשנת 2003 לקבוצת הפועל חיפה, שאז אומנה על ידי עדן ענבר, מאמנה של סלווין בעונה שעברה באשדוד. שנה לאחר מכן כבר זכתה בדאבל עם רמה"ש והייתה המובילה באסיסטים בארץ. אח"כ עברה לבשיקטש ומשם לאליצור רמלה ואיתה זכתה בדאבל ואף העפילה לחצי גמר היורוקאפ.

לאחר רמלה עברה סלווין לצסק"א מוסקבה ושוב חזרה לארץ והפעם זכתה בדאבל עם רמה"ש בה שיחקה בעבר.  "הרומן" של סלווין עם ישראל וכדורסל הנשים בישראל לא נגמר כאן. כשחזרה לרמלה לאחר שנה, זכתה עימה בגביע המדינה ובהישג ענק של זכייה בגביע היורוקאפ האירופאי מול קבוצת אראס הצרפתית, כשסלווין הצטיינה במשחק. את עונותיה האחרונות עשתה במכבי בן אשדוד וזכתה באליפות שנה אח"F בדאבל אז פרשה.

אגב סלווין הייתה שנים רבות שייכת גם לסגל נבחרת ישראל. פעמיים היא העפילה עם הנבחרת לאליפות אירופה בכדורסל נשים. היה זה בשנים 2007 ו-2009. אין ספק שהיא היתה אחת השחקניות הטובות שהגיעו לכאן, בוודאי היהודיות שבהן.

כשפרשה ממשחק כתבה סלווין בדף הפייסבוק שלה: "אני ק רוצה לצעוק ולהודות כל מי שתמך בי בדרכי במשך 12 שנות הקריירה שלי.  תודה שעזרתם לי להשיג כל כך הרבה מטרות ברמה מקצועית… אני מייחסת את רוב הצלחה למשפחה שלי, חברים, מעריצים, המאמנים הטובים ביותר לקבוצה שמישהו יכול לבקש. מחמיא לי לדעת שנשארה לי כזו השפעה חיובית על כל כך הרבה מכם… אני חייבת לציין שזה ממש מריר מתוק אבל אני יודעת שאין דרך טובה יותר לצאת מאשר לקחת את גביע המדינה ואת  האליפות עם בנות אשדוד שלי!! זה מרגיש כל כך טוב!! לעת עתה  שלום ישראל, תודה על החיבוק הגדול שחיבקתם אותי".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך