אירועי שנת ה-60 לאשדוד ייפתחו ברומנטיקה איטלקית

ביום חמישי בעוד כשבועיים יפתח מופע חגיגי ובינלאומי את פסטיבל "מדיטרנה" המתקיים זו השנה הרביעית באשדוד. מופע זה יציין גם את פתיחת אירועי שנת ה-60 לעיר, ואין יותר מתאים מאשר מופע שכולו אהבה. "רומנטיקה אהובתי", מופע מחווה לפסטיבלי סן רמו, שהגיעו לשיאם בשנות ה-60' וה-70', יארח את כוכבי התקופה מהחוף האיטלקי לצד מוזיקאים ישראלים וישיר שיר אהבה לאשדוד
אירועי שנת ה-60 לאשדוד ייפתחו ברומנטיקה איטלקית
. צילום: רונן אקרמן

אוהבי פסטיבלי סן רמו המיתולוגיים יזכו בקרוב לחוויה מרגשת במיוחד. פסטיבל מדיטרנה הרביעי אשר יפתח בתחילת יוני יעלה בערבו הראשון מופע מחווה ענק שכל כולו שירי פסטיבלי סן רמו. במסגרת המופע יתארחו שלושת כוכבי הפסטיבל המיתולוגיים מאיטליה: בובי סולו, נאדה ו ג'לגוולה צ'ינקווטי, שיבצעו את מיטב הקלאסיקות האהובות מתוך הפסטיבל. עוד ישתתפו: רותי נבון, יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, פבלו רוזנברג והתזמורת הסימפונית אשדוד.

מדיטרנה אשדוד – הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה, קולנוע, אמנות וטעמים ממדינות הים התיכון – נבחר על ידי ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, לפתוח את חגיגות ה-60 לעיר אשדוד. למעלה מ-350 אמנים, מוסיקאים, אנשי קולנוע ושפים מובילים ייקחו חלק השנה בפסטיבל החוגג ארבע שנים להיווסדו. הפסטיבל השנה יתקיים במשך שמונה ימים, בין ה 2-9 ביוני ויתפרס על תשעה מתחמי הופעות ואירועים: אמפי אשדוד, המשכן לאמנויות הבמה, בית יד לבנים, מועדון קפה-תיאטרון וכיכר העיר, מוזיאון אשדוד לאמנות, אודיטוריום מונארט, כיכר העירייה ובאולמות הקולנוע בקניון סימול. כל אורחיו של הפסטיבל הם ממדינות הים התיכון וההפקות המוצגות בו הן הפקות מקור ייחודיות ומסקרנות המשלבות אמנים ישראלים מובילים בתחומם עם אמנים והרכבים בינלאומיים ויוצרים פסיפס מוסיקלי מרתק ומרגש. מופע המחווה לפסטיבל סן רמו נבחר להיות ערב הפתיחה של הפסטיבל.

צילום: אבי נישניבר ודן פרץ
צילום: אבי נישניבר ודן פרץ

הוא יתקיים ביום חמישי, ה-2.6, ויהווה גם את אירוע הפתיחה החגיגי והבינלאומי לחגיגות ה-60 לעיר אשדוד. הערב נקרא רומנטיקה אהובתי ROMANTICO AMORE MIO והוא יתקיים באמפי אשדוד בשעה 20:30. בערב המחווה המיוחד יפגשו הצלילים הרומנטיים מסן רמו את קו החוף של אשדוד בחוויה מלהיבה עם כוכבי התקופה המופיעים עד היום, ומגיעים לראשונה לישראל.

את הזמרים מהחוף האיטלקי יארחו המוזיקאים המקומיים: יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, פבלו רוזנברג ורותי נבון, אשר בהפקתו המוסיקלית של גיא מזיג ובניהולו האומנותי של קובי בן עטר, ויחד עם התזמורת הסימפונית אשדוד ורית'ם סקשן, יבצעו את מיטב להיטי הענק האיטלקיים הזכורים והאהובים, ויסחפו את הקהל עם הרומנטיקה, ההומור, והקולנוע של אותה תקופה קסומה. על פסטיבל סן רמו מספרים שאי אז בתחילת שנות ה-50 נולדה באיטליה תחרות השירה של הפסטיבל.

לאורך השנים הניב הפסטיבל שפע להיטי ענק וכוכבים בינלאומיים שהפכו לפסקול המסיבות והסרטים ברחבי העולם. השפעתו של הפסטיבל על התרבות המוסיקלית בישראל, הגיעה לשיאה בשנות ה-60 וה-70, החל בסרטי "אסקימו לימון" ועד שידורה של התחרות מדי שנה בערוץ הראשון.

אתר הפסטיבל: www.medifestival.co.il.
לרכישת כרטיסים: www.mishkan-ashdod.co.il,טלפון 08-9568111

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך