מצטיינת מפקד החטיבה המרחבית ״עציון״ היא מאשדוד

בטקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית ״עציון״, אלוף-משנה אייל שוימר, הוענקו תעודת הצטיינות למצטיינים. בין המצטיינים סמל קרן גקר המשרתת כראש הלשכה של סגן מפקד החטיבה.
צילמוים: דובר צה"ל.

תעשו הרבה כבוד לקרן גקר. השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית ״עציון״, אלוף-משנה אייל שוימר, במהלכו הוענקו תעודת הצטיינות למצטיינים. כן אתם מנחשים נכון, בין המצטיינים הייתה גם סמל קרן גקר המשרתת כראש הלשכה של סגן מפקד החטיבה.

גקר תושבת העיר אשדוד. קרן מספרת כי היא נהנית בתפקידה ובכל יום היא לומדת דברים חדשים. ״החוויות מהתקופה פה יישארו איתי לתמיד״. על ההצטיינות קרן משתפת: ״קבלת ההצטיינות הייתה מרגשת, אני גאה על שירותי הצבאי והידיעה שאני מסייעת למאמץ ההגנה על תושבי גוש עציון. אני מרגישה סיפוק בתפקיד״.

מנימוקי קבלת ההצטיינות- ״גקר מנהלת בעשר אצבעותיה לו״ז עמוס, מאתר ומשתנה באופן יום-יומי ומקפידה לשמור על הסדר והשגרה התקינה בכל רגע. קרן מסודרת מאוד, אחראית ויודעת כיצד לתת שקט למפקדיה על מנת שיוכלו לתפקד בצורה הטובה ביותר. קרן מהווה עוגן בלשכת החטיבה, ועל כן נבחרה למצטיינת.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך