גם האשדודים מתמכרים לתעשיית המין בתאילנד – "אני שוכר אהבה לכמה ימים"

יותר ויותר אנשים, חלקם מבוגרים גם בגילאי 70 פלוס, מגיעים לתאילנד לבנגקוק ובעיקר לאיים, בכדי למצוא נשים צעירות בנות 20 פלוס ולפעמים פחות, בתעשיית הזנות שמציעה המדינה הזו * ע' מאשדוד: "לקחתי בחורה צעירה ממני ב-50 שנה, עבור 1000 עד 1500 באט ליום (100 עד 150 שקלים). חזרתי להיות צעיר ברגע. אני חזור לשם בדצמבר והפעם לזמן רב. איפה אשיג בחורה בגיל צעיר במחיר כזה. למה בחורה בארץ שאתה יוצא איתה, אתה לא משלם עליה?, וגם אז היא עושה טובה שמתייחסת" * כתבנו משה סידי יצא לתאילנד ובדק את התופעה

איזה מקום מדהים זה תאילנד, מצד אחד בנגקוק האפורה אבל הקסומה והמסתורית ומנגד האיים, קוסומי, פוקט, קופנגן, קופיפי, קוטאי ועוד, עם החופים היפייפים, עצי הקוקוס והמקדשים עוצרי הנשימה לבודהה, וזו רשימה חלקית בלבד, כשהכל נראה כמו גלויה, שאתם נמצאים בתוכה. המילה קסומה חוזרת שוב ושוב במוחכם. זו תאילנד שאי אפשר לשכוח אותה גם כשחוזרים ממנה. זיכרונות מצוירים מאריכי חיים לנצח.

אבל יש גם תאילנד אחרת, נסתרת מעט יותר אם כי לא יותר מידי. תאילנד שמציעה משהו אחר מאשר את תרבותה, חופיה, מקדשיה ונופיה, תאילנד שמציעה תעשיית זנות גלויה, לא ברור אם חוקית, אבל בוודאי שאף אחד לא עוצר אותה. הייתי שם שבועיים וראיתי הכל מקרוב. זו תעשייה שהישראלים, כולל לא מעטים מהעיר אשדוד, "מתמכרים" אליה, ומגיעים אליה במיוחד. לא בכדי הן הבנות שעובדות שם יודעות כמה מילים בסיסיות בעברית. אפילו הייתה משהי שהסכימה להגיד כמה מילים לאחר שהצגתי עצמי כעיתונאי מישראל.

את הנערות האלה ניתן לראות בכל בבנגקוק הבריה, אבל בעיקר בכל האיים, כמו פוקט, קופיפי, קוסמוי, קופנגן ואיפה לא. הן לבושות בדרך כלל בשמלות מיני צמודות ופשוט עומדות בפינת הרחוב על הכביש המרכזי, כמו רחוב הצוואנג בקוסמוי, שנמצא ליד הים, ומציעות עצמן, אין מילה אחרת מזה, לגברים, בעיקר מבוגרים, אבל לא רק. העלות כ-1000-1500 באט (100-150 שקל) לבחורה/נערה לשעה. הגילאים שם הם בין 18 ועד 40 פלוס, אם כי ראיתי מבוגרות יותר.

עניין הגיל הוא מאוד חשוב כאן מאחר ומי שבעיקר מגיע אל הבנות הללו הם גברים מבוגרים. הגילאים נעים מחמישים פלוס ועד שבעים פלוס. כן כן, 70   פלוס. ככל שהאדם מבוגר יותר, הוא מחפש צעירה יותר. אחד האנשים האלה הוא ע', תושב אשדוד כבן 70, שהיה כבר כמה פעמים באיים, ולאחרונה חזר עם קבוצת חברים חלקם מהעיר, מספר: "אני מגיע למקומות האלה  של הבנות או המסאג'ים שיש בכל פינה (הכוונה לחנויות שעושות מסג' רגיל, תאילנדי, שמן, אבל לא מעבר- מיד נגיע לזה)  אני מציע לבחורה שמוצאת חן בעיניי להיות איתי. משלם 1000-1500 באט לשעה, ואם היא מוצאת חן בעיניי, אני מציע לה להצטרף אליי לחלק מהטיול או בכל הטיול. עבורה זה גם פרנסה וגם הנאה. אז אני משלם לה לפי יום. מבחינתי אני שוכר אהבה לכמה ימים".

ע' ממשיך: " לקחתי בחורה צעירה ממני ב-50 שנה, עבור 1000 עד 1500 באט ליום (100 עד 150 שקלים). חזרתי להיות צעיר ברגע. אני חוזר לשם בדצמבר והפעם לזמן רב. איפה אשיג בחורה בגיל צעיר במחיר כזה?"

אבל היא צעירה ממך ואתה "קונה אהבה"

"תגיד לי, בחורה בארץ שאתה יוצא איתה, אתה לא משלם עליה? משלם. וגם אז היא עושה טובה שמתייחסת. בוודאי לא נותנת לי יחס של מלך כמו הבנות בתאילנד".

שכיח מאוד בתאילנד לראות גבר מבוגר ואחריו או לצידו אישה צעירה מאוד, רבים מהם הם מישראל. לכולם ברור מה העניין. נראה לפעמים שלתיירים המחזה נראה מביש יותר מאשר למקומיים, שרואים בזה אולי משהו "רגיל". גם בשדה התעופה, כשעוברים מבנגקוק או לאיים רואים גבר מבוגר ובחורה צעירה שנוסעים יחד מאי לאי. כאמור כולם מבינים במה מדובר, אבל זה עובר בשתיקה גמורה.

דרך נוספת היא להגיע לבנות הללו היא באמצעות ברים. יש אזורים שבהם עומדות נערות מאוד צעירות, ככל הנראה משמונה עשרה ומעלה, כי עניין הקטינות כמו שהבנו הוא מאוד חמור בתאילנד, איש לא ירצה להגיע למעצר או כלא בעניין (כלא בישראל זה קייטנה לעומת כלא בתאילנד). ברגע שהתייר הישראלי או האירופאי מגיע לבר, מיד יושבות מסביבו כמה נערות. קשה מבחינתו לעמוד בפיתוי. המטרה שלהן שיקנה שתייה. הוא מבחינתו רוצה גם מין ואולי לקחת מישהי איתו להמשך הטיול או למלון. בדרך כלל זה מה שקורה. גם השתייה וגם ההצטרפות אליו. שכמובן כוללת שירותי מין.

ע' מספר: "אנחנו הגענו כמה חברים כולם מעל 50. אני לקחתי בחורה בת 20 פלוס, 22 כזה, שלמתי לה 10 אלף באט (1000 שקלים) ויצאנו לטיול של שבוע באיים. פינקתי אותה והיא אותי. ראינו קצת נופים גם. החברים שלי עברו כל יום מבחורה לבחורה. זה מה שעניין אותם".

דרך פחות נפוצה, להגיע בנות הללו הוא באמצעות חנויות המסאג'ים הפרוסות בכל מקום. אם תרצו זה כמו "מכונות מזל" בווגאס. בכל מקום יש כמה. במקומות האלה עושים מסאג'ים רגילים כמו, מסאג' תאילנדי, שזה מסאג' עם בגדים אבל "שמפרק" את הגוף, "פוט מסאג'" לרגליים או מסאג' עם שמן לגוף. כאן לא יציעו לך שירותי מין או "בודי מסאג'" שזה מסג' בלי בגדים. בחורה שעושה לך מסג' עירומה עלייך. אבל היו מקרים שתיירים הציעו לנשים שם להגיע אליהן, וחלקן הסכימו.

בשוליים קיימת תעשיה נוספת. תעשיית ה"ליידי בוייז", זו תעשיה של גברים שמתלבשים ומנהלים כנשים, עשו אפילו השתלת חזה, אבל עדיין מבחינה אנטומית הן גברים (ניסיתי לצאת מזה בכמה שיותר עדינות… וקורקטיות). יש תיירים שהולכים אליהם/אליהן. אבל מראש הליידי בוייז מודיעים שהם למעשה לא נשים לגמרי. ע': "אני לא הלכתי לליידי בויז. לא מתאים לי. אבל אחד החברים הלך, והוא אמר שזו חוויה שלעולם לא חווה".

כמובן יש גם את הדראג קווינס, שהם  ברובם גברים שמתלבשים כנשים ועושים הופעה. רובם מהקהילה הגאה. הם מבקשים תשלום עבור תמונה איתם, אבל יש כאלה שיסכימו להמשיך אתכם הלאה, עבור הסכום הנכון. הסכום הנכון הוא כאמור כ-1000 באט ומעלה. עבורנו זה מאה שקלים. עבורם כסף גדול. מאוד.

השאלה המרכזית שאתה שואל את עצמך כל הזמן, זה איך הדבר הזה הפך להיות לגיטימי בעיניי המקומיים? ניקי, אחת הבנות שעמדה על הצוואנג בקוסומוי והסכימה להסביר בתנאי שלא נצלם, אלא חלקית בלבד. מסבירה: "לי יש חבר. הוא יודע שאני עובדת בזה. זו עבודה לכל דבר. אתה מישראל? הישראלים משאירים טיפ ומעדיפים בחורה שתלך איתם בכל הטיול. רובם מתנהגים יפה, חלקם לא. אבל כבר התרגלנו בעבודה הזו לכל סוגי האנשים".

נחזר לסיום שוב  לע' מאשדוד.

אתה לא חשש ממחלות?

"קודם כל לא. אני נזהר. ואם אדבק במשהו, אז זריקה אחת תפתור הכל".

במשפחה שלך יודעים שאתה הולך לתאילנד עבור הבחורות הצעירות?

"אני לא אומר את זה. אבל תראה לי גבר אחד שיצא לתאילנד לבדו, ולא הלך לזונות".

עי מסביר מבחינתו מה הוא חושב על תעשיית המין בתאילנד ומה הוא חושב לעשות בעתיד: "תראה. נשים בארץ לא מסתכלות על בני גילי. בתאילנד זו עבודה לכל דבר. העיקר שיש לך כסף. הגיל לא משנה להן. אני מתכוון להוציא אשרת פנסיונר לתאילנד, וזה יאפשר לי יותר זמן במדינה עם הבחורות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך